3 büyük bölüm dışında okumak?

Merhaba arkadaşlar ben üniversite sınavına hazırlanıyorum. Amacım öğretmenlik. Ama bazen oturup düşünüyorum acaba 3 büyük bölüm dışında okumak mantıksız mı diye? 3 büyük bölümden kastım;
Tıp
Hukuk
Mühendislik
Sizcede bunlar gerçekten çok önemli bölümler mi? Bu bölümler dışında üniversite okumak saçma mı?
Üniversiteye giden ya da 3 büyük bölümden birinde okuyan kişiler de cevap verirse çok sevinirim.
3 büyük bölüm dışında okumak?
Cevapla