Lutfen net bilgi sahibi olanlar cevaplasın:)
2023 Mart ayı gibi ilk defa bir antidepresana başlamıştım. İlacin ismi Lustral. İki ay 50 mg, iki ay da 100 mg kullandim ve faydasini görmeyip kendim azaltarak biraktim ve birdaha yazdirmadim. Fakat doktor köye gideceğim için yazdirma kolayligi olsun diye rapor çıkartmıştı. O rapor da hala duruyor bugun iptal ettireceğim. Fakat raporu kullanip ilac yazdirmisligim yok yani uzun zamandir. Yedek subayliga basvuracagim Mayıs'ta. Ağustos'ta muayeneye gittigimde doktor uzun zamandir ilac yazdirmadigimi ve raporumu kullanmadigimi, son 6 ay icinde de psikiyatri gecmisimin olmadigini görecek. Ki zaten psikiyatrik muayeneye girdigim zaman bir sıkıntım olmadığını da anlar yani.
Muvazzaf olarak kalmak istersem zaten goz muayenesinden bile gecemem ama yedek subaylik zorunlu vatani gorevin istege bağlı 12 ay yapilmasi olduğu için engel olacagini düşünmüyorum. Bircok kisi de öyle söylüyor fakat bazi insanlar ise genelleme yapiyor ve olmaz diyor. Ornegin bi doktora sordum genelleme yaparak konuştu. Subay olcaksin sonucta olmaz dedi.
Bu konuda gercek bilgi sahibi olan varsa cevap verebilir mi? "Bence" gibi görüşlerden gerçekten çok sıkıldım. Net bir bilgisi olan, askerlikte tecrubesi olan , hatta bilen bir yakinina danisip bana bilgi verebilecek olan varsa mubarek Cuma günü ona dua ederim bol bol :) gerçekten kafaya takmak istemiyorum artık...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer