Ben İngilizce öğretmeniyim, sevgilim jandarma. Sizce statü olarak uygun muyuz?

Sevgilimi seviyorum ama statü olarak uygun değiliz. Şöyle diyim ben İngilizce öğretmeniyim o da jandarma. Sizce uygun muyuz? benden fazla maaş alıyor ama lise mezunu. Eğitimli değil, ama geri kafalı da değil. Ama kafa yapımız aynı değil haliyle. Yaşlar 24. 3-4 aylık sevgiliyiz. Evliliğe gitmeli mi bu adımlar bilmiyorum. Tipini karakterini beni sevişini beğeniyorum güveniyorum beni çok seviyor ben de seviyor gibiyim ama mesleği beni yanıltıyor. Mesela İngilizce bilmiyor, eksi sevgilimle hep İngilizce konuşurduk biz bu tarz şeyleri seviyorum ama yapamıyorum. (Karşılaştırma değil) Benim hoşlandığım şeylerden aktivitelerden de çoğundan hoşlanmıyor.. bi şey diyorum ne gerek var diyor falan filan.

Ben İngilizce öğretmeniyim, sevgilim jandarma. Sizce statü olarak uygun muyuz?
Cevapla