Ozel sektörde yanancı dil bilen deneyimli beyaz yaka mı düz memurluk mu?

Şu an 2 yıllık deneyimli iyi sirketlerde calistim yabancı dilim a2 -b1 pek iyi degil bir beyaz yakayım. Deli gibi ingilizce calissam ve ozel sektorde iyi bir calisan mi yoksa istifa edip birkac sene kpss calisip bir memur mu olsam diyorum yaş 26 kafam çok karısık.

Ozel sektörde yanancı dil bilen deneyimli beyaz yaka mı düz memurluk mu?
Cevapla