20 yaşında bi kız olarak artık kariyer yapmak istiyorum ve bi mesleğim olmasını istiyorum detaylar açıklamada?

4 yıllık mı 2 yıllık mı okumak mantıklı çünkü artık geç kalmadan iş sahibi olmak istiyorum para kazanıp biyerlere gelmek istiyorum siz olsanız ne yapardınız ve ya bu konuda bi fikriniz varsa alabilirim
20 yaşında bi kız olarak artık kariyer yapmak istiyorum ve bi mesleğim olmasını istiyorum detaylar açıklamada?
Cevapla