DGS ile şartlı geçiş yapmak istiyorum ama kayıt hakkım var mı?

Merhaba arkadaşlar. Dgs şartlı geçiş yapacağım.1. sınıfın güz döneminden 2 tane, 2. sınıfın güz döneminden 2 tane ve alamadığım 2 ders var. Dgs'yi kazanacağım gibi duruyor ama şartlı kayıt hakkım var mı çünkü 6 tane dersimi güz döneminden veremeyeceğim. Bilen arkadaşlarımız cevap verirlerse çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

DGS ile şartlı geçiş yapmak istiyorum ama kayıt hakkım var mı?
Cevapla