Türk dili ve edebiyatı bölümü/öğretmeninden mezun olan arkadaşlar var mı burada?

Neler yapıyorsunuz, gerçekten insanların dediği gibi işsiz misiniz? Bende edebiyat okuyorum sormak istediklerim var

Türk dili ve edebiyatı bölümü/öğretmeninden mezun olan arkadaşlar var mı burada?
Cevapla