Üniversite mezunu olmayanların yüksek maaş almasına isyan etti, "Okuyanın amele olduğu ülkeyiz" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Bir banka çalışanının sözleri bunlar. videoyu ekliyorum. haklılık payı var.

Üniversite mezunu olmayanların yüksek maaş almasına isyan etti, "Okuyanın amele olduğu ülkeyiz" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla