İş hayatındayken nasıl daha fazla sosyalleşebilirim?

Arkadaşlar lisede çok sosyaldim çok arladaşlarım vardı şu anda da çok sosyal bi insanım çok arkadaşım var yeni insanlarla tanışıyorum geziyorum konserlere clublara gidiyorum ama çalıştığım için zamanım kalmıyor kendi işimizi yapıyoruz normalde babamla iş yapıyorum çok fazla boş zamanımız oluyor müteahitlik yapıyoruz ama şu anda yaptığımız inşaatı satmaya başladık boş durmamak için çalışıyorum bende ama çalışırken kendime nasıl zaman ayırmalıyım siz nasıl yapıyorsunuz?
İş hayatındayken nasıl daha fazla sosyalleşebilirim?
Cevapla