Çok fazla yanlış yaptığım halde hala kovulmadım. Kendim istifa etmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar. Bu sefer garip bir durum söz konusu. İç mimarlıkla meşgulüm ve tecrübeli biri değilim. Fakat renderlerim iyi. Ancak diğer konularda iyi değilim. Tecrübe eksikliğim var çok fazla hata yapıyorum. Şu an online çalıştığım için ekstra zor. Soru soracak kimsem de yok. Artık patron bıkar benden vazgeçer diyorum geçmiyor. Oturmuş dün gece benim yaptığım hatalarımı düzeltmiş. Şimdi diyor ki sana göndericem hatalarına bak. Artık bu kaçıncı. Online yapamadığımı söylemek istiyorum ama artık utanıyorum yani fakat adam gelecekte hata yapmamam için beni eğitiyor. Şimdi ne yapmalıyım. Her seferinde böyle çok utanç verici. Başkası olsaydı çoktan kovulmuşdum. Ditekt iş yerinde olsam ordan birilerine sorardım. Böyle direkt patrona gönderiyorum o da her defasında hatalarımı söylüyor. Çok utanç verici. Bu arada 1aydır çalışıyorum

Çok fazla yanlış yaptığım halde hala kovulmadım. Kendim istifa etmeli miyim?
Cevapla