Öğrencisine "baydın hadi" diyen, sınav süresi bitmeden kağıdı elinden alan bir öğretmen şikayet edilse bir şeyler yaparlar mı?

ben sınav senemdeyim. ortalamamın 100 olması için uğraşıyorum. geçen matematik sınavında bir tane formülü unuttum onu düşünürken (daha sınavın bitmesine 15-20 dk falan var) matematik öğretmenim "baydın artık ya" diyerek kağıdı elimden aldı. böyle bir hakkı var mı? bana baydın nasıl diyebiliyor? sınavıma da gitmiş 96 vermiş ortalamam 100 olamıyor onun yüzünden. şikayet etsem düzgün bir geri dönüş alır mıyım bir şeyler yaparlar mı?
Öğrencisine "baydın hadi" diyen, sınav süresi bitmeden kağıdı elinden alan bir öğretmen şikayet edilse bir şeyler yaparlar mı?
Cevapla