Eğitim & Kariyer İşe erken mi yoksa geç mi geliyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Mesai 9'da başlamasına rağmen 8:30'da geliyorum. Kerizim herhalde.🤧 İşe erken mi yoksa geç mi geliyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. erkenciyim 0 0 Yorumla
Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl 7 de iş başı yapıyorum 14:45'de çıkıyorum. :D Servisle geldiğim için sabit geliyorum. 6 buçuk da işteyim. 0 0 Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Çalıştığım şirkette müdür olmama rağmen saat 07:15'te ofisimde oluyorum. :) 0 0 Yorumla
Karnıyarıkvecacık Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl servisle gidip geliyorum o yüzden 5 dk erken ya da geç geliyoruz sürekli 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı. 6 gibi işimin başındayım 0 0 Yorumla
Happy_Moons Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl yogun trafik nedeniyle hep erken gelirim 0 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 673 cevap paylaştı. 15 - 30 dakika takarım hep. 0 0 Yorumla
Menethil Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Servisle geliyorum dolayısıyla ne geç ne erken. 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 3,5b cevap paylaştı. Geç gidiyorum, bazen 8 bazen 12.. 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Uyku durumuma bağlı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
erkenciyim
7 de iş başı yapıyorum 14:45'de çıkıyorum. :D Servisle geldiğim için sabit geliyorum. 6 buçuk da işteyim.
Çalıştığım şirkette müdür olmama rağmen saat 07:15'te ofisimde oluyorum. :)
servisle gidip geliyorum o yüzden 5 dk erken ya da geç geliyoruz sürekli
Kılı kılına yetişiyorum
Sekizde... dakikimdir..
Erken kalkamıyorum
6 gibi işimin başındayım
yogun trafik nedeniyle hep erken gelirim
15 - 30 dakika takarım hep.
Servisle geliyorum dolayısıyla ne geç ne erken.
Geç gidiyorum, bazen 8 bazen 12..
Uyku durumuma bağlı
tam saatinde
Isim yok
Hiç gitmiyorum 🤗