AÇIK LİSEYE GİDİYORUM TEMELİM YOK NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM LÜTFEN YARDIM EDİN?

Hepinize selam ben bu dönem açık liseye geçtim. 9. sınıfın ilk dönemi biterken pandemi başladı ondan sonra bir şekilde 11. sınıfa geldim aralarda hiç Online derse katılmadım pandemi bittimine doğru bir işe girdim çalıştım okul da yalan oldu benim için fakat açığa aldırdım kendimi. Uzun bir süre okulla alakam olmadığı için çoğu konuyu unuttum ortaokuldaki konuları bile zar zor hatırlarım hatırlamam bile, şu an açık lisede kaçıncı sınıfım bilmiyorum dönem bilgilerimi aşağıya bırakıyorum. Benim asıl sormak istediğim soru şu bu saatten sonra nasıl bir yol izlemeliyim temelim pek yok açık liseyi bitirip güzel bir üniversiteye gitmek istiyorum fakat nasıl calışacagım nereden başlamalıyım hangi kitapları almalıyım hangi YouTube kanallarını izlemeliyim hiç bilmiyorum bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim

AÇIK LİSEYE GİDİYORUM TEMELİM YOK NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM LÜTFEN YARDIM EDİN?
Cevapla