Gençler çalışmaktan yoruldum hevesim yok hiç bir şeye ne evde durabiliyorum ne de işte nasıl geçecek bu durum?

İşte çalışmak çok kötü çağrı merkezi üni zamanlarını özlüyorum öğrencilik kendime hiç zamanım olmuyor hayat zor çalışmadan da olmuyor ama çalışmak da çok sıkıntı kendimi sevemiyorum evlilik de desem sevgilim maddi durum yok çalışmam lazım ama hiç hevesim yok böyle borçlarım var offff
Gençler çalışmaktan yoruldum hevesim yok hiç bir şeye ne evde durabiliyorum ne de işte nasıl geçecek bu durum?
Cevapla