Merhabalar ben yks öğrencisiyim sizde 4,5ayda tyt ve ayt bitirebilir miyim?

Ben çok düzenli disiplinli çalişabilen birisi değilim acikçasi buna kendimi zorluyorum 3,4saatimi vermeye çalişiyorum. Mezuna kalmiş bir öğrenciyim bu sene kazanmam lazım ama başarabilirmiyim bilmiyorum yetişmez gibi geliyor diğer öğrencilerin arkasındayım şu an cidden kendimi çikmazda hissettiğim bir zaman dilimindeyim sizce kazanabilirmiyim. Hedefim çok belli olmasada hemsirelik istiyorum bu senede kazanamazsam cidden ailemin yüzüme bakamam onların benim için çabalarinin hakkını ödiyrmem🥺
Merhabalar ben yks öğrencisiyim sizde 4,5ayda tyt ve ayt bitirebilir miyim?
Cevapla