Bilgisayar yazmıştım ama bilgisayarda çok kodlama falan var az çalışarak bu bölümü bitirmem zor o yüzden bu yıl kaydı silip diğer yıl daha kolay bir bölüm yazmak istiyorum. Çünkü bu yıl çalışmamda lazım yeni mezun oldum kendi işimi yapamadımda (Lisans Çocuk gelişimi bitirmiştim rehabilitasyon merkezinde çalışmayı denedimde baktım çocuklara pek faydam olmadı benide zorladı asgari ücrete çalışıyodum zaten bıraktım) şuanlık işsizim o yüzden ama part time iş ilanlarına bakınıyorum marketler falan
Kolay olduğu gibi işede yarasın biraz zaten örgünden o bölümü okumakla aynı olmazda böyle diplomamın yanına sertifika gibi olsun diye bir bölüm bitirmek istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer