Ben işe gidiyorum şu an yoldayım herkes yatarken benim iş gitmem çok kötü uyumak istiyorum 😅😅
kimler benim gibi
Ben işe gidiyorum şu an yoldayım herkes yatarken benim iş gitmem çok kötü uyumak istiyorum 😅😅
kimler benim gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
kolay gelsin işim yok
Teşekkür ederim
Kolay gelsin bu günde iş olmaz ama bu nasıl iş böyle yeni yıl için hiç tatl olmadan kolay gelsin
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hayırlı işler neyseki tatil hastalıktan gidemezdim galiba
Geçmiş olsun neyin var
Covid olabilir diye düşünüyorum
Hadi ya iyi ol canımm
Kötü olarak düşünme. Tahminen vardiyalı çalışıyorsun. Eğer öyle ise, sen de hfta içi vs uyurken millet işe gitmiş oluyor 👍
Allah kolaylık versin. Bugün çok şükür tatil bana 😅
Sağol canım
Yarın gidicem ama şimdiden depresyonu çöktü
Mesai alcan
Yani
Tatil dayı
Tatil yok bize
Bennn