1000 senelik Göktürkce ögretilmiyordu burada 100-200 senelik Osmanli türkcesi neden ögretiliyor?

Merhaba.

Bu zorunlu Osmanlica dersi biraz insani sinir ediyor gercekten. Sözde Tarihe ve Türklerin gecmisine sahip cikiyorlar.

Ortada kendi alfabesi olan 1000 senelik Göktürkce varken, 100-200 senelik, Arapca ve Farsca alfabesinden olusan Osmanlica neden zorunlu oluyor?

Nedir bu Arap yalakaligi?
1000 senelik Göktürkce ögretilmiyordu burada 100-200 senelik Osmanli türkcesi neden ögretiliyor?
Cevapla