Harp okuluna başvurcaktım yaş sınırı 20. Bende yeni 20 oldum. Doğum yılına bakıyolarmış yani beni 21 olarak sayıyorlar. Peki ben MSÜ de Harp okulu tercih edebilecek miyim?

Harp okuluna başvurcaktım yaş sınırı 20. Bende yeni 20 oldum. Fakat sadece doğum yılına bakıyolarmos yani beni 21 olarak sayıyorlar. Peki ben MSÜ de Harp okulu tercih edebilecek miyim?

Harp okuluna başvurcaktım yaş sınırı 20. Bende yeni 20 oldum. Doğum yılına bakıyolarmış yani beni 21 olarak sayıyorlar. Peki ben MSÜ de Harp okulu tercih edebilecek miyim?
Cevapla