Sizce En İyi Dil Öğrenim Uygulaması Hangisi?
DUOLİNGO
BUSUU
MEMRİSE
MONDLY
FUN EASY LEARN
CAKE
HELLO TALK
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce En İyi Dil Öğrenim Uygulaması Hangisi?
Profesyonel bi eğitmenden ders almadığınız sürece uygulamaların hepsi yavan kalacak, daha yavaş öğrenmenize neden olacaktır.
Sadece uygulamadan gitmek yerine mümkünse yüzyüze, değilse dil öğretmek amaçlı açılmış kanallardan birinden konuyu öğrenip appler üzerinden pekiştirerek devam edin.
Cevap
17Cevap
Duallingo
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
dualingo tabiki kademe kademe en ince detayına kadar ama paralı maalesef
Ücretsiz Diye Biliyorum
Duo ücretsiz
Busuu gramer ve dil öğrenmek için çok güzel bir uygulama. Memrise da kelime öğrenmek için mükemmel bir uygulama.
Hello Talk iyi bende kullanıyorum alt yapım zayıf ama insanlarla iletişim konsunda sorun yaşamıyorsun istersen arayarak hemde sözel olarak yanlış konuştuğun kelimeleri sana bizzat konuştuğun kişi söylüyor. :)
Nasıl duolingo dersiniz ya tabi ki de busuu ama hakkını vereyim duolingo da güzel. Fakat busuunun sistemi güzel kesinlikle rabi ki bi eğitmen olmadan olmaz diyenlee olacaktır çok da güzel oluyor aslında paranız olmayabilir ama azminiz varsa oldukça kolay
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
Kimse bilmiyor ama isretliyor işte hangisi denk gelirse :D
BUSUU çünkü duolingo alıştırma ve çeviri için iyi bir uygulama az ileri olmak lazım busuu detaylı ve mükemmel bir şekilde anlatıyor
Duolingo kullanıyorum
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
1 ay falan oldu, eskisine göre geliştiğini hissediyorum, günlük saate zamanı yok, istediğin zaman girip kullana bilirsiniz denemekten zarar gelmez
Ben promova yı kullanıyorum. Gramerleri çok iyi
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
Tabi ki. Özellikle İngilizcede bazı kelimeler var ve bunları çok sık kullanıyorlar. Mesela drink kelimesini alkol için kullanırlar ancak bize okulda tüm genel içecekler için öğrettiler. Im drink juice gibi. Ama İngilizcede bevarege demek daha doğru. Ya da meat part demek yerine bu a2 de kalır onun yerine “Deli” şarküteri demek. İngilizcenin telaffuzunu fonetik alfabeden öğrenmek gerekir. Evet belli bir temelim vardı ancak 1 senedir daha çok pekişti İngilizcem.
Diğerlerine bakma fırsatım olmadı ama Duolingo iyi şimdilik
Cake çok çeşitli ve eğlenceli içerikler sunuyor ve tüm cümleleri tekrarlayabiliyor olmanız konuşma pratiğinizi çok geliştiriyor
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
Dualingo diye duymuştum
udemy kursları
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
Öğretmenler var, soru cevap imkanın var ben zaten orta seviyeye kadar bilgim bulunmakta, sadece tekrar temel kazandırmak için kullanıyorum. Ortalama 15 20 dk süreli 180 tane ders konusu vardı başlangıc aşamalı hocaya görede değişebilir.
Genelde duolingo kullanıyorum
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
Dualingo diyorum
Work and travel
Italki ve Praktika.
Bilmiyorum onu
Cake dualingo memrise iyi uygulamalar
Duolingo bence
Cake videoları açısından güzeldi
soruyu soran ne yaptin
hala öprenedinmi bceriksiz
Duolingo
Ne Kadar Süredir Kullanıyorsun? Ve Ortalama Günlük Kaç Saat? Ve Gelişme Katettin mi?
en eğlenceli ilerleyen ve akıcı olan duo
Cake olabilir
Open english
Nasil programarki
Duolingo iyidir
Hiçbiri
Duolingo
Duolingo
Busuu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?