Almanca Öğretmeninin zorunlu Almanca konuşması mı gerekir?

Arkadaşlar selam ben Almanca Öğretmenliği bitirdim. Bi okulda işe başladım müdür ve anasınıfı hocaları başladı sadece Almanca konuşun derste kesinlikle Türkçe istemiyorum ama ben alman değilim konuşmaya çalıştım tabi ama ders boyunca insan artık gerçekten sıkılıyor. Böyle yapılması doğru mu. İşten de çıkardılar veliler şikayet ediyor çocukların seviyesine inemiyorsunuz diye. Ne düşünüyorsunuz

Almanca Öğretmeninin zorunlu Almanca konuşması mı gerekir?
Cevapla