Arkadaşlar bana günler yetmiyor ya sizce de çok hızlı geçmiyor mu?

Yoksa ben mi zamanımi verimsiz kullanıyorum. Kpss çalışıyorum. Sabah erken uyanıyorum hemen akşam oluyor.
Arkadaşlar bana günler yetmiyor ya sizce de çok hızlı geçmiyor mu?
Cevapla