Bir insana dayısı sen aptalın tekisin yksye hazirlanmaya 50 netle basladin 50 netle bitireceksin dese bu doğru mudur?

Boyle kucuk duruyor ama beni strese sokup stresten her yerimde agri yapan artik stresin fizyolojik etkilerini baslatan bir olay bu. Bos bir sebelten annem her seye sinirlendigi icin yine javga cikartti ikimiz de bagirdik sonra yonetim dayimi aramış (baska bir dayimjn evinde kaliyoruz ama o dayim norvecte oldugu icin diger dayim bu evle ikhileniyor indan adamlarda telefonu var) annem kapl hastasi bu arada. Her seye stres oliyor. Neyse dayim da annem de bana sen anneni strese soktun diyirlar ben zaten sinavdan dolayi stresli gerginim annem de yardimci olmak yerine benle birlikte strese girip kavga cikartiyor. Neyse ardindan da dayim sen aptalin tekisin yalan söylüyorsun canin acımıyor bir seyin yok numara yapiyorsun (2 doktora gittim ikisi de strese devam edersen gastriti bırak daha buyuk hastaliklar basina cikar bu kol agrilarin da stresten dedi) 50 netle basladin 50 netke bitireceksin diyir. Ama annem bagirirken sorun tok snki ben kavga çıkarmışım gibi her seyde beni sucliyirlar ve bunh annem dayim degil babam vs de destek veriyor bundan dolayi strese girdigimde sen haksizsin dayin hakli diyirlar gerçekten de netlerim aftmiyor ve psikolojik olarak 50 nette kalacagim hicbir sey yapamayachom demeye basladim ne yapmaliyim

Bir insana dayısı sen aptalın tekisin yksye hazirlanmaya 50 netle basladin 50 netle bitireceksin dese bu doğru mudur?
Cevapla