Üniversite sınavına çalışmak istiyorum ama bir türlü yapamıyorum. Arkadaşlarımla dışarıya falan çıkıyorum olmuyor, ne yapmalıyım?

Dil okumak istiyorum nasıl ilerlemeliyim? Geçen sene sadece tytye girip hiç başvuru yapmadan mezuna kaldım. İngilizce veya Almanca üzerinden ilerlemek gibi bir hedefim var dershane vb gibi şeylere imkanım yok evden telefon ile çalışacağım. Yardım ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

Üniversite sınavına çalışmak istiyorum ama bir türlü yapamıyorum. Arkadaşlarımla dışarıya falan çıkıyorum olmuyor, ne yapmalıyım?
Cevapla