Arkadaşlar 1 gün pastanede çalıştım paramı vermiyorlar?

Selam arkadaşlar iyi akşamlar hepinize pastanede işe başlamıştım fakat mola olmamasından ve geç saatte işten çıkış olmasından dolayı sadece 1 gün çalıştım fakat şuanda hakkımı alamıyorum paramı vermiyorlar yazıyorum dönüş bile yapan yok ne yapmam gerekiyor şikayette bulunabilir miyim çünkü sigorta yaptıklarını söylemişlerdi

Arkadaşlar 1 gün pastanede çalıştım paramı vermiyorlar?
Cevapla