Kurumsal firmada çalışmanın iyi ve kötü yanları nelerdir?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben bir daha kurumsal bir firmada çalışmam çünkü bir yerde çok insanla çalışınca orada rekabet çok oluyor ve çok fazla sorun oluyor.
Peki sizce Kurumsal firmada çalışmak iyi mi yoksa kötü mü?
Kurumsal firmada çalışmanın iyi ve kötü yanları nelerdir?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Kurumsal firmada çalışmanın iyi ve kötü yanları nelerdir?
Cevapla