Okuduğunuz şehrin iyi ya da kötü özlediklerini de söyler misiniz?
kafamda birkaç fikir şehir var
hepsininde yaşamak istiyorum ama maalesef bir tane seçmek lazım
Okuduğunuz şehrin iyi ya da kötü özlediklerini de söyler misiniz?
kafamda birkaç fikir şehir var
hepsininde yaşamak istiyorum ama maalesef bir tane seçmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Antalya
Çok sıcak ama güzel
Okumuyorum kazanamadım İstanbul Boğaziçi ilk sınava girdiğimden beri hayalimdi rüyamda bile göremedim 🥲
Bende GSÜ istiyorum hergün o boğaz manzarası …
Fransız hocaları
İnşallah istediğimiz veri kazanırız
İnşallah vallaha sırf manzarası için kazanılır ☺️
Evet :)
İstanbul'da okudum bitti, ohhhhh istanbull İstanbul olalı
Güzel şehir ama sence de çok kalabalık değil mi?
Kalabalik her sene daha da kalabalıklasiyo ve kiralar cok yuksek ama universite yillarini gecirmek icin ilk sirada yer alir İstanbul
Bende İstanbul istiyorum ama ailem göndermez şanslısınız
Benimgittigim zamanda bu kadar bozuk degil vaziyet
Şimdi ortam kötü
İstanbul’da yaşayan arkadaşlarım Türk bulamıyoruz diyorlardı
Tam gitmişsin bitirmişsiniz
Hayırlısı
Ankara un okudum memnunum
Kışı çok soğuk diyorlar ama üniversiteleri çok güzel