30 yaşındayım ama hala doğru düzgün iş bulamadım. Sadece ben mi böyleyim?

Yüksek lisans yaptım. Boş birisi de değilim bence. Aman aman bir okulda okumadım ama algım ve zeka düzeyim iyidir aslında. İşi hemen öğrenirim vs. Okurum, araştırırım vs. Ne atanabildim ne özelde düzgün iş bulabildim. Şu an çok komik bir rakama çalışıyorum. Kendimi işe yaramaz hissediyorum. Böyle olduğum için evlilik falan da düşünemiyorum haliyle.

30 yaşındayım ama hala doğru düzgün iş bulamadım. Sadece ben mi böyleyim?
Cevapla