İş ilişkisi içinde olduğum kişinin beni yanlış anladığını dünüşünüyorum?

Merhaba arkadaşlar.

Kendi iş yerim var. Ancak 3-4 aydır, başka bir şehirden bir bey efendinin de bulunduğum şehirdeki işlerini yürütüyorum. Resmi dairelerden evrak alımı, evrak verilmesi, buradaki müşterilerle görüşülmesi gibi.

Hiçbir zaman lakayıt bir hal içinde olmadım.

Ancak insanız ya hani sohbet muhabbet edelim dendiğinde konuyu da kendisi açıyor. Tam muhabbet koyulaşıyor. "Neyse" diyor.

Ben kendisine yönelik hiçbir yanlış davranışta bulunmadım, zorunlu olmadıkça yazmam aramam. Özel hayatını da bilmem sormam. Hatta adamın yaşını, evli mi bekar mı onu da bilmiyorum. Kendisine hep bey diye hitap ederim. O da bana hep hanım diye hitap ediyordu. Ancak son 2-3 görüşmede ablacım dedi 🤦‍♀️🤦‍♀️.

Bu adamın beni yanlış anladığını düşünüyorum.

Kendi çizgimi doğru buluyorum ve korumayı düşünüyorum ancak bu hafta içinde gelecekmiş.

Kendisi benimle yüzyüze görüşme talep etmedi. Ben edersem yanlış anlaşılır mıyım diye de çekiniyorum.

İş için geliyor, gidilmrsi gereken yerlere beraber gidelim mi diyeceğim, dediğimiz yer bir saat uzakta: baş başa gitmek de istemem. Yarın öbür gün "o kadar yol gittik bizimle ilgilenmediniz bile sizinle çalışmak istemiyoruz" da demesin. Ne yapacağımı şaşırdım.

Bana bir akıl verin. 🤦‍♀️

İş ilişkisi içinde olduğum kişinin beni yanlış anladığını dünüşünüyorum?
Cevapla