Ben savcı olmak istiyorum bunun için direkt savcı olmak mı yoksa önce avukat olup sonra savcılık sınavına girip olmak mı daha kolay?
Direkt olmak mı?
Avukat olup sonra olmak mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben savcı olmak istiyorum bunun için direkt savcı olmak mı yoksa önce avukat olup sonra savcılık sınavına girip olmak mı daha kolay?
Merhaba, hukuk fakültesini bitirdikten sonra savcı olmanızı tavsiye ederim yani o daha iyi gibi bence ülkemizde. Daha prestijli bir yönü var diye düşünüyorum. Başarılar diliyorum.
Cevap
9Cevap
direkt savcı olamıyosun önce hukuk fakültesini kazanıp okucan mezun olduktan sonra avukatlık sınavına gireceksin daha sonra savcılık sınavına şak diye olunmuyor öyle
avukat olduktan sonra olabilirsen daha iyi olur deneyim kazanırsın. Bence
Adalet açıktan bitirip hukuğa geçmek istiyorum nasıl yaparım
direk hakim olduğunu düşünüyorum
Teşekkür ederim
Dostum 4 yıl hukuk fakültesi gidiyorsun mezun olunca otomatik avukat oluyorsun sonra sınavlara girip ne istersen onu oluyorsun
Teşekkürler
Kontenjanları farklı o yüzden levha açtırmadan sınava girerseniz olasılık daha yüksek daha fazla alım yapılıyor
Direkt nasıl olunuyor?
Çirkin bi milletvekilini tanıman yeter
Direkt olarak hakim savcı avukat olunmaz
Direkt
Hiçbirini olmamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?