Bu sabah aklımda olan daha önce cv gönderdiğim bir yere görüşmeye gittim. İşveren sınıf arkadaşım çıktı. Hem mutlu oldum hem de gururum kırıldı gibi oldu🥺. Hayatımı sorgulamadım desem yalan olur 😅


sende yıllar sonra bir zamanlar yanınızda işe aldığınız fakir ama gururlu bir genç vardı... diye birşeyler yapabilirsin
o potansiyel var sende, başarırsın kardeşim : )
Bi tweet gördüm geçenlerde o sen miydin insan kaynakları kadın dalga geçmişti başvuran eski arkadaşı çıktı diye kağıda karaktersiz alımları yoktur yazıyordu 😂 sen değilsin demi o
Denk gelmiş olur öyle :D
Gül, gül değmiyor hiç bir işe.. arkadaşın için mutlu ol.. gerisini düşünme
Evlenmiş kız. çok mutluydu eşiyle falan. Oturduk kahve içtik. mutlu oldum ama bir tarafım da kan ağladı imrendim mutluluklarına 🥺
Bilirsin ki her şey nasip kısmet
Kesinlikle inci. Nazar etmeyelim çalısalım belki benim de olur
Cevap
6Cevap
Bence gül ne güzel işte arkadaşın çıkmış :D bence hiç de gurur kırılacak bir şey yok
Hiç umursama arkadaşın olduğu için belki nazın da geçer, kullan bu durumu
Numaramı aldı. Tanıdığım insanla çalışmak isterim falan dedi ama ne bilim o mutlu tabloyla kendi hayatımı kıyaslamak bana yetti 🥺
Bu senin kendinle ilgili kötü düşüncelerde kaynaklanabilir farkindamisin söylediğine göre hiç küçümseyici tavır sergilememiş
Açıkçası bende çok şaşırırdım ama kendimi sorgulamazdım çünkü bunu yapmak sana pek bir fayda sağlamıyor önemli olan bundan sonra ne yapacağındır.
Çöp temizlesen bile gurula yap efendi gibi parasını kazanan insana başka gözle bakan insan değildir
Tuhaf olmuş cidden... üzülme herkes farklı bir yaşam sürer... kimimiz işçi kimimiz patron...
Size uygun bir işse ve anlaşıyorsanız sorun yok herkesin hayatı, her şeyi farklıdır
Bir arkadaşıma da iş vermek için ben ulaşmıştım, bunlar olağan şeyler.
Gurur kırılacak bir şey yok. Hem belki evlenirsiniz.
Dünya küçük, herkesin bir mesleği var. Gurur kırılmalık bir durum yok bence boş ver. :)
amaaan bunlar bos gurur ve egolar nolacak calısmak icin görüsmeye gitmissiniz sanki esc cagırdınız eski sevgiliniz cıktı ilahi
naber topram diye gireydin mevzuya hemen
Enteresan olmuş. Sonuç?
Eyvah almaz seni işe bence.
Benim de başıma benzer olay gelmişti
Gül gül niye aglayasin ya
Jfiejeofjdj baya iyi
Tam filimlerdeki gibi 🥺
sonuç ne işe girdin mi
Biraz kötü olmuş
Zor bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?