Fizyoterapi ve rehabilitasyon bölümü zor mu?

Arkadaşlar dersler anlaminda zor mu diye sormuyorum, mesleki görevleri yaptiklari iş çok zor mu onu soruyorum ve Fizyoterapi ve rehabilitasyon istiyorum ama aklımda birkac soru var bunları cevaplayabilirseniz sevinirim

--> Şimdi fizyoterapistler eğitimleri boyunca egzersiz ve masaj falan görüyorlar ya , bunların hepsini bilmeleri gerekiyormu ezbere yani? Mesela fizik tedavi doktoru yardimci olmazmi bu egzersizi 3 kere falan yaptir diye? (Youtube kanallarina mesela fizyoterapistler birsüru egzersiz videosu falan atıyorlar mesela osteoporoz, kiföz vs... gibi bütün kemik hastalıkların egzersizini bilmeleri gerekiyormu)

--> Fizyoterapistler gorevlerini yaparken hesaplama falan yapıyorlar mı yani bunu çarp, bunu böl falan , matematik kullaniliyormu kısacasi görevlerini yapmak için?

Fizyoterapi ve rehabilitasyon bölümü zor mu?
Cevapla