Bu arada türk değilim, türkçede fikrimi zor ifade ediyorum da biraz ))
Ne önerirsiniz nasıl daha güzelleştirim hangi yollar işe yarar

Bu arada türk değilim, türkçede fikrimi zor ifade ediyorum da biraz ))
Ne önerirsiniz nasıl daha güzelleştirim hangi yollar işe yarar

Merhaba, gayet güzel yazıyorsunuz bence ama daha da güzelleştireyim diyorsanız belki harfleri biraz daha büyük yazmaya çalışabilirsiniz. O zaman daha iyi olabilir. Başarılar dilerim.
Çoğu Türk'den güzel yazıyorsunuz, bunun için alıştırma defterleri var, onları kullanarak ve bol pratik yaparak zamanla daha güzel yazabilirsiniz.
Kiril alfabesinin etkisi yazınızda belli oluyor 😄
Evet)
Teşekkürler
Rica ederim, başarılar
Eig için teşekkürler
Yazın fena değil bu arada. Muhtemelen kiril alfabesini kullanıyordun.
Evet)
Kiril alfabesi kullanan biri latin harflerini çok güzel kullanabilir. Biraz pratik :)
Cevap
6Cevap
kağıt kalemle yazmayı bırakalı on yıl oldu.
el yazın benimkinden kat ve kat iyi, Türk'üm
ülkenin %52sinden daha iyi durumdasın çok da şey yapma
Yeterince güzel bence. Okunaklı.
Ben bile el yazımı düz yazıyla karıştırıp yazıyorum 😆
99 ya da öncesinde mi doğdun el yazısı ne kskdkslakskakkaka
Anlamadım ama yani herkes klavyeden mi yazıyor, el yazısı tamamen demode mi oldu?)
Uganda uyruklu musun?
Yok be ne alaka
Rus bi tarafım, orada büyüdüm
Norm yazı kullan o zaman
Çalışarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?