4 5 saat masa başında uğraşacağım işten 3500 tl almak güzelmi?

Ben grafik tasarımcıyım ayrıyeten video edit ve 2d animasyon yapıyorum

after effectten 2d animasyonun 1 2 dakikalık kısımını eklentiler vb. ile birlikte 3500 tl ye yakın bir fiyatta satacağım. bu konuda kendimi geliştireceğim tabi çünkü animasyon yapmak gerçekten çok uğraştırıcı bir iş. aranızda yapan vardır belki bana göre 3500 tl çok fazla sizin görüşünüz

4 5 saat masa başında uğraşacağım işten 3500 tl almak güzelmi?
Cevapla