Üniversite yıllarında karşı cinsle aynı evi paylaşan var mı aranızda?

KYK dan kaydım silinecek (daha önce de silindi başvurdum tekrar çıktı bu defa tekrar çıkacağını sanmıyorum artık) okulumu da bitirmek istiyorum artık çünkü başka şansım yok. Okuldan bir arkadaşım bende kalabilirsin dedi. Açıkçası başka caremde yok gibi. Gerçekten "arkadasim" bunu da belirteyim. Saçma sapan şeyler geçmesin aklınızdan. Bana bu süreçte fikir verecek olan var mı neye dikkat etmeliyim?

Üniversite yıllarında karşı cinsle aynı evi paylaşan var mı aranızda?
Cevapla