Önlükler hazır 24 Kasım da kavuşacaksınız. Sonrası malum okullar iller ilçeler en çok önlük giyme yarışına zorlanmasına girecek eğitim yine uğracak bir iş buldu hayırlı olsun.
Kontenjanlar ne zaman açıklanacak?
Önlük dedik ya 😼

Önlükler hazır 24 Kasım da kavuşacaksınız. Sonrası malum okullar iller ilçeler en çok önlük giyme yarışına zorlanmasına girecek eğitim yine uğracak bir iş buldu hayırlı olsun.
Kontenjanlar ne zaman açıklanacak?
Önlük dedik ya 😼

Bir açıdan gereklilikti iyice saçma sapan giyinmeye başlanmıştı genç öğretmenler model olarak öğretmeni alan çok fazla öğrencilerden sizde bilirsiniz en azından bu şekilde akıllar bulunmaz.
Görsel güzel ama acı bir konuya parmak basmış umarım artık eğitim konusunda sağlam ve tek bir adım atılır ve hakettiği saygınlığını da yeniden kazanır...
teşekkür ederim
Dunyanin pekcok ulkesinde ogretmen ogretmen gibi giyiniyor bizim ulkemizde ise son yillarda bunun ayari ciddi kacmis durumda. Kiyafet konusunu onemseyen biriyim ancak oncesinde lokantalarda 16 bin liraya heyete yemek yedirerek akademisyenlik verilen hocalari egiterek ise baslamalari gerekiyor.
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Cevap
10Cevap
Bence çözülmez
Ben bu saatten sonra bu kadar emeğe karşılık ancak doçent cübbesi giyerim yetooo artık hsjxjsjks
Bizde fazla var seni bizim okula transfer edelim
Onları da getir jsjxkxkwkxkw
Sorun önlükteydi, siz sistem zannettiniz. Adam şıp diye çözdü olayı. Böyle orjinal fikirler bulun sizi de bakan yapsınlar.😅
Ne eğitimin ne de eğitim sonrası sürdürülebilirliğin düzeleceği yok.
Deli önlüğü önerilse daha makbul.
Pek olayı anlayamadım, öğretmenler artık önlük mü giyecekmiş🤔
Önlük şart önlük önemli. Eğer uslu bir çucuk olursanıza önlük giyebilirsiniz
O önlük deli gömleği değilse kimseyi kesmez.
Bide kilolu gösteriyor muş 😄
Tüh ya çizgili yapmaları lazımdı belki ince gösterirdi 🤔
Ahaha 😄 göstereyim mi nasıl bir şey olduğunu 😄
Olur bekliyorum, merak ettim 😅
Demek ki sorun çözülmüş 😐
Evet ✌🏻
önlük önemli ama :)
cebi bile var... ne koyacaksan sen düşün
Önlük de ne. Mutfakta mı çalışacak öğretmenler? :D
O dert yine bizi geriyor 100 lerce önlük nasıl dağılır ben onu düşünüyorum
@basstone işin içindeyim oglm
Bu zamanda öğretmenlik beleş meslek
Tabi ya önlüksüz eğitim olur mu? Kesinlikle önlük şart (!)
Bu ülkenin en büyük sorunu eğitimdir önlüğü giyince sanki bütün eğitim şaha kalkacak geçsinler bu safsataları
Aynen önlük giyince eğitim çağ atlayacak
Keşke çözülse, tek yapılan rutin işler ne olacakki
Bence önemsiz önlük öğretmenmisin sen bakım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar