Lisans mezunu olunca iş yok diyenler hep ilanlar lisans mezunu diyor nasıl oluyor?

Ben önlisans mezunuyken kimse tamamlama yok lisans atanma yok önlisans daha kolay filan diyorlardı asıl lisansta atanmak kolay önlisans alanında yok ve dışlaniyorsun yine lise okumak önlisanstan daha iyi ya lise mezunu olucaksin ya lisans mezunu önlisans çöp

Lisans mezunu olunca iş yok diyenler hep ilanlar lisans mezunu diyor nasıl oluyor?
Cevapla