Okuldan çıktıktan sonra karşı cins sınıf arkadaşlarınıza sormak ya da söylemek istediğiniz bir şey var mıydı ?

Evet 8. Sınıftan çıktıktan sonra ona açılabilirdim sanırım. Ya da şunu söylemek isterdim. "İkimizde seviyorduk, Neden inat ettik"

Sizin var mı ya?

Belkide aramızda sınıf arkadaşlarımdan biri vardır jdjdjd

Okuldan çıktıktan sonra karşı cins sınıf arkadaşlarınıza sormak ya da söylemek istediğiniz bir şey var mıydı ?
Cevapla