Evet 8. Sınıftan çıktıktan sonra ona açılabilirdim sanırım. Ya da şunu söylemek isterdim. "İkimizde seviyorduk, Neden inat ettik"
Sizin var mı ya?
Belkide aramızda sınıf arkadaşlarımdan biri vardır jdjdjd
Evet 8. Sınıftan çıktıktan sonra ona açılabilirdim sanırım. Ya da şunu söylemek isterdim. "İkimizde seviyorduk, Neden inat ettik"
Sizin var mı ya?
Belkide aramızda sınıf arkadaşlarımdan biri vardır jdjdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Benim yoktu
Ben daha dün ne yediğimi hatırlamıyorum, o seneleri nasıl hatırlayayım yaw.
Çok geçmişse demekki (:
Evet o geyecani bende yaşadım ilgim var ama acilamamak kötü
Benim yok. Üniversitede ne varsa oldu :D
Daha yeni baslamadinmi bdjsjs
bitirdik bitirdikkk
Beni tuvalletimmi yaparken görmek sana ne hissetirdi diye sorardim
Oheeee nejsjene
Ne oldu?
Şeyimi neden kesmiştin hahahah
Hahahhajsnsnd
Yutacak gibi bakıyordu kız hshshsh
Burdan selam o kıza deli kız yaa jsjsje
Sen de az değilsin hahahah
Fena bi azgınlık, libido seziyorum sende... Biraz sertlik sevgisi de hahshd
Yuh nerden çıktı bjjjhf
Hissiyat diyelim, peki yanlış mı hshdhdh
Doğrudur diyelim konu kapansın.
Bence de, yoksa ıslak ve sıcak bir şeye, sert ve sıcak bir şey kalkacak...
O günlere dair içimde kalan hiçbir şey olmadı açıkçası. Sadece geçen seneye dair var 26 yıllık ömrümde. 😅
Yaşadım bunu ben de 😀
Benim çok vardı da soramadım
Bu yüzden her şeyi 15 yıl sonra itiraf ettik
8 den sonraki 15 yıl sonra mi
Lise 3 ten 15 yıl sonra
Günlerce kamera da sohbet ettik be yazık evli cocukluydu artık
Aga bee
Onun için besteler yapmıştım gitarimla sonra. Biliyor musun tesettürlü idi yalnız ben bilirdim kızıl kıvırcık saçlarını şahaneydi ya ah lise aşkı
Ey gidi...
Senin nasıldı dinlemek isterim
Yok ben aşağıda yazdım öyle bisey olmadı
Anlamadım bir şey ama neyse
Hayır hiç olmadı aklıma geleni söylerim hep
Gerçekten ya o günleri hatırlıyorum da , herkes biz yan yana gelsek gülerdi veya eleştirirdi bizi. Hep kaçamak bakışırdık. Ama sınıfta en çok kavga edende bizdik yine.. hiçbir zaman açılamadık.
Bende hiç öyle olmadı ya gerçi duygusuz yaşadık biz hep sürekli afacanlık yapıyoduk aklımız öyle şeylere etirmiyordu
7ye kadar öyleydi. Yaz tatili bitti Bi gittik nerdeyse hepsi ergenliğe girmişti o yaz. Boylar uzamış sakallar çıkmış 😄
Sekizinci sınıfta sakal mı cıkmıs 😂😂 onlar baya yaşlıymıs ben lise sona doğru çıkardım sakalları
Sakal dediğim saç kenarlarindan falan bıyıklar siyahlaşmıs o hdjej
Hahhaha ben ilk okulu bitirince köye gitmiştim ordada aynı kafa deli dolu anı yaşıyordum 😂😂
o kadar eski ki hatırlamıyorum
Hayır yok
8 ci sinif mı
İçimde kalan zaman dilimi 8 den sonrasıydi senin ki lise veya üniversitedir belki o sana kalmış
Benim 7 ci sinifti
Ne söylemek isterdin mezun olduktan sonra
onu surekli hayal ettigimi istediğimi sevdigimi