Guzwl bir bolumde... malum ulkemizde bu meslegi yapan kisileri pazarlama/satis bolumune aldiklari icin genellikle. Sekreterlik yapsak büro yönetimi ve sekreterlik okuyana haksizlik. Meslegimi tam anlamiyla calisma sartlari yok anlayacagin
Atama puanı yüksek ya, he sadece atanmak için seçmedim de özel eğitimi şu an çok iyi durumda zaten eğitimi de seviyorum ikinci olarak bir planım olsun dedim yoksa bedenden özel eğitimden hangisinden atanırsam atanayım benim için fark etmez
Gerçekten çok istiyorsan başarabilirsin tanıdığım biri 1 milyondan mezuna bıraktı bogaziçini kazandı ama çok iradeli olman lazım çok çalışman disiplinli olman ve asla vazgeçmemen sen başarabileceğine inanırsan yaparsın ben inanıyorum hayalinin peşinden git vazgeçme
Hangi bölüm? Altta birisi öğretmenlik için atanmak zor vs demiş. Valla bu yıl atanamamış olanlar bi kendisini sorgulasın derim. Sayılar çok iyiydi+ çevremde yıllardır atanamayan birçok kişi vasıfsızlar dahil atandı
Yani sen bilirsin tabi karakterini iyi analiz et ona göre devam 😊 ben mülki amirlik istiyordum siyasal okudum şimdi de memur olarak mülki amirlik sınavına giriyorum. İnsan istediğini keşfederse emin ol çok zevkli oluyor.. Aynı zamanda başarı peşinden geliyor
Bende o dönem tarih öğretmenliğine acaba mı demiştim. Sonra klasik atanamazsın felan dediler ama onu diyenler nedense atanıyor😊 İstanbul üniversitesinde düşünmüştüm puan vs tutuyordu sonra kişisel olarak siyasal tercih ettim şu an aöf tarihte okuyorum. Formasyon alıp belki adalet, tarih dersi de veririz bakalım. Birisi dedi diye etkilenme kişisel karakterini analiz et öyle yoluna bak
Mesleğini güzelce icraa et. Açıktan veya ikinci üniversite olarak ekstra okuyabilir, aktif spor hayatında güzel bir düzen kurarsın. Rica ederım ne demek 😊
Aslında devlete atanmak istemiyorum özelde işyeri hemşireliği falan istiyorum ya da ing geliştirip estetik cerrahın yanında calısmak istiyorum ya da saç ekim falan istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Yazılım
Süper
2 yillik bir bölüm okudum. Ya saglik okurdum, bölüm hic fark etmez ya da mimarlik filan okurdum. Ikisi arasinda gidip geliyorum
Ne okudun
Halkla iliskiler ve tanitim
Seninkide güzel
Guzwl bir bolumde... malum ulkemizde bu meslegi yapan kisileri pazarlama/satis bolumune aldiklari icin genellikle. Sekreterlik yapsak büro yönetimi ve sekreterlik okuyana haksizlik. Meslegimi tam anlamiyla calisma sartlari yok anlayacagin
Yaaaa kötü evet o ya
26 yaşımda tekrardan sınava girdim Özel Eğitim Öğretmenliği kazandım okuyorum şu an. Zaten kafamda vardı.
Aaa süper 26 yaş geç değil zaten erken. 35 den önce okunur bence. Ondan önce ne okumuştunuz?
Beden Eğitimi Öğretmenliği :ASD
Oda güzelmiş, sanırım ataması yok yoksa özel eğitim okumazdınız ya da hayalinizniydi özel eğitim? :)
Özelden de antrenörlük yapıp devam edebilirdiniz tabii maaş hakkında pek bir fikrim yok ama 🤭
Atama puanı yüksek ya, he sadece atanmak için seçmedim de özel eğitimi şu an çok iyi durumda zaten eğitimi de seviyorum ikinci olarak bir planım olsun dedim yoksa bedenden özel eğitimden hangisinden atanırsam atanayım benim için fark etmez
Umarım atanırsınız, özelde antrenörlük falan yapıyormusunuz bari? :) benimde abimin arkadaşı okumuştu özelde calısıyordu yani maaşı sanırım azdı
Özelde voleybol antrenörlük yapıyordu
Mezunum muhasebe ve inşaat üzerine yaş 2* şirketim vs var bidaha okusam sağlık ve hukuk okurdum
Hukuk güzel baya ya
Evet ortamıda güzel
Ortamını bilmiyorum:(
Hiç mi gitmedin
Kazanamadım üniversiteyi bi daha girsem çok çalışıp Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim bölümünü kazanmak isterdim
Yaşınız kaç? Hala geö değil genceciksiniz
21 yaşındayım 4defa mezuna kaldım doğru düzgün çalışmadım
2002 li misin
Evet İstanbul hayranıyım kaç yıldır Boğaziçide hayalimdi imkansız işte 🥲
Nerde yasıyorsun
İzmir
İzmir daha güzel kız
Güzel evet ama ben İstanbul kalabalık olsa bile çok güzel bir şehir temelli olmasa bile üniversite okuyup keşfetmek isterdim
Hiçde değil
Gerçekten çok istiyorsan başarabilirsin tanıdığım biri 1 milyondan mezuna bıraktı bogaziçini kazandı ama çok iradeli olman lazım çok çalışman disiplinli olman ve asla vazgeçmemen sen başarabileceğine inanırsan yaparsın ben inanıyorum hayalinin peşinden git vazgeçme
@elizece @elizece kesşnlikle
@elizece İnşallah bilmiyorum bi daha girer miyim sınava sen okuyor musun
Bende Boğaziçini istiyorum şu an köpek gibi çalışıyorum
Arkeoloji/Tarih. Çift ana dal olarak Felsefe/Sosyoloji
Ay bunları okuyanlar işsizmiş ama
Olsuunnn. İnsana kişisel gelişim dünya görüşü olarak çok faydası var ama
Ne okuyordun normalde
Okumuyorum. Umarım önümüzdeki sene. Hazirlaniyorum
Kaç yaşındasın
18
Oo süper
😇😇
Okumadım. lise kpss girip kazanmaya çalışırdım
Okumazdım*
Aralarından en mantıklısı bu hsmdnskdjs ne okudunuz
Maliye
Öğretmenlik oluyun hocam
Ogretmen de atanamıyor her şeyin suyu çıktı ulkede
Valla böyle aklımdan benimde bir tık öğretmenlik geçiyor gibi
Çok rahat ediyorlar kaymağını onlar yiyor
Öğretmenlermi
Güzel Sanatlar Fakültesi. Resim ya da Heykel bölümünde okumak isterdim
Ne okudun
Hala geç değil okuyabilirsin
Mimarlık alakasız bölümden sanat tarihi yüksek lisans. Yok mesleğimi seviyorum. Sevdiğim bir işim var. Ama okumak isterdim. Uzak değil yani mesleğime
Evet uzak değilmiş
Kara Harp Okulu
Şu an:Türkçe Öğretmenliği ikinci sınıf
2022-11k söz
2023-5k söz
Oooo sözel sıralamanız baya iyi neden türkçe öğretmenliği? Özel eğitim ve okul öncesinin atama durumu daha iyi
Diğerlerini yapabileceğimi düşünmüyorum yapı olarak bana ters bölümler
Özelde öğretmenlik yaparsınız olmadı olsun sağlık olsun
İnşallah atanırsınız temellim bu
Teşekkürler, özelde çalışmam😇
Siz ne okumak isterdiniz, ne okudunuz?
Okuyorum ben hemşirelik okuyorum
Ama bende Besyo falan düşünüyordum ya da başka dalda öğretmenlik
Bilgisayar mühendisliği hep hayalimdi halada hayalim👍
Ne okuyorsun
Okuyamadım ☹️
Okursun be
Yaş kaç
25 yaş bakalım okutsana kısmet
25 yasına kadar calıstın kı
Mı
Yok iş olarak çalışmadım baba parası
Kamu yönetimi okudum. Psikoloji okumak isterdim
Psikoloji… üzümlü kekim
:(
İki yıllık bilgisayar teknolojisi falan ahaha
Ne okudun ki
Aynı bölüm çocuk gelişimi devam
Oda güzel
4 mü 2 mi
İki
Dgs ile 4 e tamamlamayı düşünüyormusun
Hiç bilmiyorum dgs ne oluyor
Sağlık olabilir. 😃
Hangi bölüm sağlık
Tıp, hemşirelik.
Öncesinde ne okudun
Çift anadal.
Öncesinde ne okumuştun
İngilizce dil edebiyatı okurdum.
Ne okumuştunuz
Uçak mühendisliği
O dahagüzel
Yine aynı bölümü okurdum
Hangi bölüm
Aynı bölümü okurdum ya
Hangi bölüm o
Siyasal
Çalışıyormusun
Yess. Şimdi siyasal alanında YL yapmayı düşünüyorum bakalım
Sen ne mezunusun?
Okuyorum ben
Hangi bölüm? Altta birisi öğretmenlik için atanmak zor vs demiş. Valla bu yıl atanamamış olanlar bi kendisini sorgulasın derim. Sayılar çok iyiydi+ çevremde yıllardır atanamayan birçok kişi vasıfsızlar dahil atandı
Öğretmenlik için aslında atanmak zor doğru söylüyorlar, ben hemşirelik okuyorum benimde aklım besyo ve baska branş öğretmenliğine kaymıyor değil :)
Atanıyorsun ya millete bakma. Millet adam akıllı ders çalışmıyor sonra atanamıyorum diye ağlıyor
Bence hemşirelik daha iyi. Çocuklarla uğraşmak kolay değil
Özelin şartlarını bilmiyorum, özelde çalışırım diye düşündüm :)
Yani sen bilirsin tabi karakterini iyi analiz et ona göre devam 😊 ben mülki amirlik istiyordum siyasal okudum şimdi de memur olarak mülki amirlik sınavına giriyorum. İnsan istediğini keşfederse emin ol çok zevkli oluyor.. Aynı zamanda başarı peşinden geliyor
Bende aslında bilmiyorum sağlıkta hosuma gidiyor besyo da öğretmenlikte ama kime sorsam öğretmenlik okunmaz diyo
Bende o dönem tarih öğretmenliğine acaba mı demiştim. Sonra klasik atanamazsın felan dediler ama onu diyenler nedense atanıyor😊 İstanbul üniversitesinde düşünmüştüm puan vs tutuyordu sonra kişisel olarak siyasal tercih ettim şu an aöf tarihte okuyorum. Formasyon alıp belki adalet, tarih dersi de veririz bakalım. Birisi dedi diye etkilenme kişisel karakterini analiz et öyle yoluna bak
Yani özellerde şartlar nasıl peki
Başlangıç asgari ücret. Ben ücretsiz köy okullarında vs ihtiyaç sahiplerine yardımcı olabilmek adına okuyorum maddi olayına bakmadım
2/3 sene sonrasında ne olur seviye? Ücret yani
Hemşireliği bırakıp özelde öğretmenlik yapmaz pek mantıklı değil bence 😊
Yine aynı olur. Pek farklı olmaz
Evet bencede :) teşekkür ederim
Farklı olmaz bencede
Mesleğini güzelce icraa et. Açıktan veya ikinci üniversite olarak ekstra okuyabilir, aktif spor hayatında güzel bir düzen kurarsın. Rica ederım ne demek 😊
kesinlikle üniversite okumaz ticarete atılırdım
Sen ne yaptın
Hukuk okumak isterdim
Ne okuyon ki
yine aynı bölümü okurdum
Ne okuyon
yabancı dilde iktisat okudum bitti
Güzel sanatlar veya hukuk seçerdim.
Yazılım ya da spor öğretmenliği
Yszıkım daha güzel
Evet bence de ama sporda fena değil
Spoeun ataması yok atama olmayınca özelde yerin yoksa biraz sıkıntı
Onu çözerdim ben de olan oldu artık zaten 😃
Bizede taktik verin🙏
Ne istiyorsun kuzum
Taktik
Yaz bana akşam dönerim uyuyacağım şimdi gözüm kapanıyor artık valla
Olur
Sistemi degistirirdimm
Ne sistemi
üniversiteye gitmedim
Tıp.
Ne okudun ki
Hukuk
Oda cok güzel
Evet ama doktorluk mesleği daha hoş geliyor bana. Fenim daha güzel olsa kesinlikle seçeceğim meslek doktorluktu
Dene şansını
31 yaşından sonra. Aksine mesleğimde de belli bir kariyer yapmışken hiç bana göre değil. 😏
okumam
Ne okumuştunuz
yine aynı okurdum
Ne okurdun
Okudun
Hukuk
Ne okuyordun peki şu an
Sağlık
Hangi bölüm
Paramedik
Paramedik çok güzel meslek ya
Gircem zaten😂
Ne okudunuz
İibf olmasın da diğerleri olur
İibf iyi aslındada işte dhskdjskdj
Bir sürü boş mezun oluyor
Gerçi asker polis oldu herkes
Besyo okuyanlar oluyo
Avukatlık
Ondan önce ne okudunuz
Sosyolojik
Oda güzel
Kimya veya fizik
Evet bilim alanları güzeldir ama işsizlik var sanki
Kendine güveniyorsan kalmazsın bence
psikoloji okurdum
Evet oda güzel
Psikoloji.
Ne okuyorsun
Sivil havacılık
Ay evet yaaaa o mükemmel
Baya hemde
İngilizcen varsa bide önün açık
Hemde nasıl işsiz kalma olasılığın çok çok düşük
Siz ne okudunuz ki
Beden eğitimi öğretmenliği mezunuyum ama fitness ve karate eğitmenliği yapıyorum
Oda güzel, ataması yok ama özelde yolunu bulduysanız şanslısınız o alanda çok işsiz var çünkü
Kendi spor kulübümü açtım zaten brnde
Benim bir abimin arkadaşı var, oda okumuştu asgariye çalışıyordu haftasonuda antrenörlük yapmaya gidiyordu gene az maaş alıyordu
Öyle maalesef bu sebeplerden ötürü kendi kulübümü açtım bende
İyi yapmışsınız
Teşekkür ederim 😊 sen ne işle meşgulsun
Okuyorum ben, hemşireyim :)
Hmm senin adınada çok sevindim mesleğinde başarılar diliyorum 😊🙏🏻
Diş hekimliği
Süper
Bilgisayar mühendisiyim. Çalışıyorum
Grafiker dicektim, yapay zeka bir sektörün içinden geçti.
Bilgisayar ve yazılım dişten daha iyi değil mi
Değil. Bence değil. Yazılımda bilmen gereken hiç bitmiyor. Sürekli öğrenmen gerek. Sürekli
Diş hekimliği güzel evet ama emin olun bilgisayar ve yazılımda güzel ben de besyo okumak isterdim ama hemşirelik okuyorum
Haklısın güzel. Ama çok sevene. Sana yemin ederim, 10 yazılımcıya sordum. Bidaha okusan ister misin diye. Hiçbiri evet yine bu mesleği seçerim demedi
Hadi ya
Maalesef
Bende hemşireliği bırakıp beden eğitim öğrt felan mı okusam diyom hdjdjdjd
Ya bişey sorcam neresi kötü hemşirelik. Bilmiyorum tıp bana ilgi çekici geliyor.
Banada öğretmenlik ahahahhaa
Matematik öğretmenliği de istiyordum da Türkiye de çok zor. Kıymet bilmiyor ülke
Özellerde çalışırdın
O gün gördüm. Kız Türkçe öğretmeni. Özelde aylık 7000 kazanıyormuş. Asgari nin ne kadar altı. Sn düşün
Ay ne zaman konustun asgari 11 ya
Evet. Nutkum tutuldu. Yazık günah. Vallahi. Soruyu sorduğuna göre sen memnun değilsin hemşirelikten. Doğru mu?
Aslında devlete atanmak istemiyorum özelde işyeri hemşireliği falan istiyorum ya da ing geliştirip estetik cerrahın yanında calısmak istiyorum ya da saç ekim falan istiyorum
Orta yani herkes kötülüyor üzülüyorum…
Ne güzel hayalin var. İnşallah her şey istediğin gibi olur. Bunlar için ne gerek bilmiyorum da zamanla başarırsın bence
Yatayım. Teşekkür ederim muhabbet için. İyi geceler
Ya asık ben teşekkür ederim 🥹❤️
psikoloji
Ben de
Cobanlik
Gayet mantıklı
Tıp okuyup cerrah olurdum
Psikoliji
Tıp bölümü
Ne okudun ki
Okuyamadım
Kaç yaşındasın okusana
27 bu yaştan sonra geç
Ay saçmalama ne iş yapıyordun daha genceciksin
Satış danışmanlığı yapıyorum nasıl olacak ki
Ders calıs akşamları
Eğitim Fakültesi.
Ne okudunuz
Genetik Mühendisliği.
okumazdım
Ne okudun ki
Tıp..
Ne okudun ki
Diyetisyenlik okurken bıraktım hemşirelik şuanki
Hemşitelik güzel değil mi
Pek sayılmaz sevemedim bi türlü
Kadınların içinde ne işimiz var yahu 😅
Ne olucak saçmalama olur mu kadını erkeği
Hukuk
Ne okuyon
Bitirdim... öğretmenlk
Aa ne öğretmenliği
Konservatuar
gastronomi.
Ay sanatsal o meslek ya