Sizce patronum eşinden uyari falanmı alıyor benden kaçıyor sizce neden?

Işimi yapip cikip gidiyorum pek kimseyle konusmam kendi halimdeyim ama patronum konusurken yuzume bile bakmıyor benle karşılasmamaya calişıyor. Muhattap olmamaya calisiyor bazen izliyor tuhafima gidiyor. Eşinde uyari aliyorda ondanmi boyle diye dusundum ama eşini hic gormedim 2 sene ofisteyim ne kendisi geldi beni gordu ne ben eşini. Tek kiz calisan benim 26 yasindayim 35 yasinda patronum 5 6 yillik evliymis cocugu yok. Bende işimi yapip cikip gidiyorum eksiklikte yok isimde neden oyle davranıyor
Sizce patronum eşinden uyari falanmı alıyor benden kaçıyor sizce neden?
Cevapla