Öncelikle nerede okuyacağın önemli. Büyük şehirlerde pek sıkıntı çekmiyceğini tahmin ediyorum. Ben karabükte okuyorum halk nüfus u 110.000 öğrenci nüfüsu 42.000 . burada halkın belli bir kesimi öğrenciye ayaklı banka gözüyle bakıyorken belli bir kesimi de kendi evlatlarıymışsın gibi davranıyor . istanbuldan geliyorum ve kat kat daha pahalı burası çoğu bakımdan. Ev kiraları 1000 tl 1200 tl olmuş durumda öğrenci yurtları 500 tl den başlıyor aylık. Gurbetçi olmanın bir avantaj ya da dezavantajı olcağını düşünmüyorum. Hayatına aldığın arkadaşların iyi olması en önemli konu. Mükemmel dostluklar da kurabilirsin bu üniversite hayatında , rezil duruma düşebilceğin arkadaşlıklar da edinebilrsin. Eğer ailen olmadan tek başına geliceksen başlı başına seni bekleyen en büyük sorun para akışı. Paran varsa sıkıntı çekmezsin pek.
gelelim üniversite hayatına. büyükşehirlerdeki üniversite hayatları daha belli başlı seçenekler dolu. okulun içinde gidebilceğin kafeler takılabilceğin yerler v. b... ama küçük illerde biraz daha üniversite hayatı yavaş olmasıyla birlikte sakin geçiyor. Dediğim gibi önemli olan senin okumak istediğin yer ve nasıl bir üniversite hayatı istediğin. eğer eğlence bakımından bişey istemezsen her ilde okuyabilirsin. Eğlence yüksek olsun dersenn büyükşehirler..13 Yorumla
Soran+1 yılZaman ayirip uzunca ve detayli yazdigin icin cok tesekkür ederim arkadasim:)) eglence gece hayati pek takilmam. İstanbul veya Ankarayi düsünüyorum okumak icin. Bulundugum yer fena degil ama TRde sansim daha acik sanki. burada 2. Sinif insan oldgnuzu acik göstermeselerde hissettiriyorlar.. bunaldim inan. Yabanci dilim var iste giderim kendi ülkemde hizmet ederim felan düsünüyorum.. orada hayat var ya burada ki robot hayatindan bunalima gircem neredeyse.. ayrica türkcem daha iyi bunu herkes diyo
- +1 yıl
Dostum konuşma tarzın da yazı tarzınla aynıysa türkçen gayet standart seviyede sorunsuz yani :) Önemli olan kuracağın arkadaş çevren. Seni kötülüğe de iyiliğe de sokacak olanlar o insanlar olduğu için ve okuluna şehrine alışmanı sağlayanlar onlar olacağı için olayın köken noktası burası. Herşey gönlünce olsun Bol şanslar :)
Soran+1 yılYa bu aceleci bir sekildeki yazisim.. şiir bile yaziorm sen ne diyosun :D türkceme iyi diyorlar bilmiyorum.. konsoloslukta bir memurla konusmustum o bile dedi türkcen cok düzgün felan diye. Hmm evet haklisin bak o konuda. bir söz geldi bak smdi aklima: bülbül güle karga cöplüge götürür misali:))) Rabbim daima hayirlisini versin.. güzel dilegin icin cok tsk ederim Allah razi olsm ve cümlemizin gönlüne göre versn
En İyi Cevaplar
Üniversite hayatına bu sene girdim yeni sayılırım istanbulun en iyi üniversiteleri KOÇ ve AYDIN üniversitesi tabi bunlara girmek öyle kolay değil en cok puan isteyen üniversiteler bunlar bunun yanında herşeyden uzak kendi halinde olan GELİŞİM ve NAMIK KEMAL üniversitesi var
Tavsiye atmediğim üniversitler
Arel-ayazaga kampüsü dagın başında bir yer arkası orman vs ayrıca eğitim sistemi pek fazla iyi değil ama kücükcekmecedeki kampüsü güzel
İSTANBUL üni Beyazıt kampüsü olaylı ve görüş ayrımcılıgı var aynı şekilde gazi üniversitesindede var
zonguldak ünide hocalar sıkıntılıymış bu böyle sürüp gider bence gelip kendi gözlerinle görüp karar vermen gerekiyo ama eğitim sistemi olarak nasıl diyosan en başda verdiğim 2 üni koç ve aydın güzel diğerleri de idare eder işde sana kalmış umarım istediğin bir üniversteye sorunuz yerleşirsin ;)02 Yorumla
Soran+1 yılZaman alip bilgilendirdigin icin cok tesekkür ederimm:)) egitim hayatinda basarilar dilerim
bu kadar ciddi bir soruya, adam akilli bir cevap verilmemis. egitime deger vermiyen, zaten sorunun icerigni anliyamaz.
- yatak konusunda hak veriyorum gorus sahibine - direkt yatak olmasada pisliklerle ugrasacagin kesin
- türkcene gelince, eminim iyidir türkcen, ama inan bana hersekilde yetersizdir
- para konusudna da sana hak veriyorum, paran varsa, rahatsin00 Yorumla
nerde okuyacağına bağlı ayrıca şu an yaşadığın yere de bağlı.. almanca dediğine göre almanyadan geleceksin ama almanyanın ulm şehriyle berlin şehri bir değil aynı şey burada da geçerli istanbulla gümüşhane bir değil bunları da bilmek lazım ki ona göre yorum yapalım
010 Yorumla
Soran+1 yılIste aradigim yanit cok tesekkürler arkadasim akli basinda insanin hali baska oluyor
- +1 yıl
:) ben uluslararası çalışan bir firmada görevliyim yurtiçi yurtdışı çok seyahat ederim o yüzden kültürel farklılıkları bende çok yaşadım anlıyorum seni.. istanbula geleceksen sana şunu söyleyeyim avrupa da ki en iyi şehir desem yeridir paris berlin madrid barselona hepsini gezdim İstanbul da hepsinden birazcık ve daha fazlası var kültürel çelişki yaşamayacağın tek yer İstanbul desem yeridr;)
Soran+1 yılOleyy be iste bu. Sizi cok sevdim :)))) yanit verdiginiz icin cok tskkk ederim ve mesleginiz tam olarak ne cok güzelmis ya heryeri gezmeler felan :) ben isvicredenim. Hayat cok monoton geciyo. Robottan farkim yok desem yeridir. Bilmiyorum Türkiyeye gitsem daha avantajli konuma düserim gibime geliyor.. ve hayat orda gercekten. Bundan kastim gece hayati eglence felan degil (hic sevmem) misal o cay bahceleri bile yetiyor. Dostlarinla arkadaslarinla otur konus oh mis :) istanbulu düsunuyorm ama kalabalik diye biraz tedirginim.. baska hangi sehirleri önerirsiniz? Ankara nasil?
- +1 yıl
isviçre de zaten bişe yok :D gidip de otel odasından ayrılmadığım nadir ülkelerden biri isviçre:) Ankara da olabilir ama ankarada imkanlar İstanbul kadar değildir ve İstanbul gibi güzel bir şehir değil. ama sen düzeni ve rahatlığı istiyorum dersen Ankara bu konuda çok iyi trafik düzenli şehir yapısı güzel insanlar iyiler:)
Soran+1 yılHahaha sükürler olsn beni anlayan biri cikti:D simdi burasida gördügn gibi sessiz sakin bir ülke ve galiba gelip ayagimi ankaraya alistirayim en iyisi ;D İstanbul derim aslinda ama kalabalik ya bayagi:) cok tesekkür ederim bu arada yorumlarin icin:)
Soran+1 yılLütfen diger yorumlara bir bakiniz. Turkiye sanki cehemmem gibiymis gbi yazanlar var ya hayret
Soran+1 yıl*cehennem
- +1 yıl
Mach den fehler bloß nicht du wirst es bereuen.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
pek kolay olmayacaktır yine de nerede gurbetçisin bilmiyorum ama kendi ülkende daha rahat olacaksın diye düşünüyorum. okuyacağın şehri tanıdığın ve iyi arkadaşlar edindiğin sürece sıkıntın olacağını düşünmüyorum. Tabi Avrupa ve Türkiye demokrasisini de ölçüp tartmak lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılKolay diye birsey yok zaten aslinda kolay olacaginida sanmiyorum ama alisirim diye düsünüyorum. Hayat ztn herkese bir sekilde zor :D
+1 yılbenim kiz arkadasimda yurt disinda okulu bitince evlenmeyi düsünüyoruz Allah nasip ederse.. oda bu soruyu bana sormustu okulunu bitirmeden gelmesine müsade etmedim..
egitim farki bir kere en göze carpan
ikincisi ise kiz arkadasimdan yola cikarak Türkcenin cok iyi olmasi lazim burada bir okulda okuman icin04 Yorumla
Soran+1 yılTürkcem iyi yani okudugumu anliyorum yazmamda fena degil
- +1 yıl
walla tam anlamiyla arastirmadan gelip burada okuyanlardan fikir almadan biseye kalkisma derim
Soran+1 yılTsk ederim:)) evet haklisin bir genis capli arastirma yapmam lazim
- +1 yıl
rica ederim.
+1 yılben universite icin amerika gittim birdaha da turkiyede yasamam sen aklini peynir ekmeklemi yedin turkiyeye gelinir mi hemde universite icin? diplomasini at cope gitsin almanyada bir isine yaramaz ayrica turkiyede senin gibi kizlari cok kullanirlar haberin olsun... millet delirmis yaa ulkenin halini bilmeden gelicem diyor
06 Yorumla
Soran+1 yılAvrupayla amerika bir mi be
- +1 yıl
baska ulkeye git turkiyeye gelme hayatinin yanlisini yaparsin
Soran+1 yılO kdr yasayan insan nasil yasiyo ya
- +1 yıl
zorunluluktan
Soran+1 yılYa birak Allah askina parasi olan krallar gibi yasiyo
- +1 yıl
sen bilirsin
+1 yılÜniversite ortamı sonuçta oraya girenler serseri değil belli bir kapasiteyi aşmış insanlar var birde hangi üniversiteye gelmek istiyorsun önce buna karar ver. Kadir Has iyi bir üniversite mesela ama özel ben oradan mezunum yurtdışından gelenlet de vardı hiç yadırganmaZ niye öyle birşey olsun ki hem
00 Yorumlailahiyat okumayacaksaniz gelmeyin. cunku obur bolumler dunya standartlarinin cok cok altinda. ilahiyat bolumu hocalarin kendi ozverileri ve vakif calismalari ile bir derece iyi,
hukuk bolumu iotisat biyoloji vs begenen cok kisi var evet ama alinan egitim tirt. ben elektronikle ugrasiyorum ve hocalarin beceriksizliklerini duydykca guluyorum:-)00 Yorumlasen onun bunun yorumuna bakma gurbetçi arkadaşım gel oku ülende ayrıca ilahıyat okuma düşüncen beni sevindirdi gel oku derim vatanımız gibisi yok hatta sana her konuda yardımcıda olabilirim aklına takılan ne varsa sorabilirsin
112 Yorumla
Soran+1 yılAllah razi olsun ya böyle seyler duyim valla ucarak gelirim. Motive oluyo insan. Peki ilahiyat okuduktan sonra bir bayan olarak neler yapablrm? Önü acik ve atamasi bol mu?
- +1 yıl
Senden de allah razı olsun. gayet açık yorumlarını okuduğuma göre yabancı dilinde var dimi mesela sen okuduğun ünide öğretim görevlisi kalabirsin ve bu senin için kolay olur çünkü yabancı dilin var master yapabilrsin yüksek lisans felan yani demem o ki baya avantajlısın gel derim Ankara seçimin de çok doğru bir secim gel oku okumak gibisi yok bence :)
Soran+1 yılAllah razi olsn senden inan cok sevindim yorumuna :))) evet Ankara ama hangi uni? :)
Soran+1 yılCooook tsk ederiiim:) niye sizde mi ilahiyat okudunuz?:)
Soran+1 yılHmmm ne güzeeel nasip iste bazen:)
Soran+1 yılYok ya ne takicam sükür o kadarini ayirt edebiliyorum cok sagol:)
Soran+1 yılSagolasin.. almancam var birazda inglzce ve fransizca
+1 yılAlmanya'da nasıldır bilmiyorum ama bizde üniversite hayatı çok eğlenceli geçer. Güzel günler seni bekliyor :)
01 Yorumla
Soran+1 yılYupppiiii:)))))
Ben firsat bulabilsem de universteyi almanyada okusam diye dusunuyorum sen buraya gelmek istiyorsun :)
Sonucta Turksun ve burasi Turkiye. Bir sikinti cikmaz rahat ol :/01 Yorumla
Soran+1 yıl:))))) ama sen almanyaya gitsen bir türlü sknti.. dil sorunu kültür belki felan filan :))
fransadaysan sakın gelme ben oraya gitmedim ama türkiyeden iyidir başka bir ülkedeysen türkiye dışında bir yere git ama türkiyeye gelme gerçektn eğitim sistemi BERBAT
05 Yorumla
Soran+1 yılOraya gitmediysen nasil yargiliyosun:) yok be egitim sistemini felan bilmemde ögrettikleri seyler fena yani bayagi iyi bence
Soran+1 yılSagol canimm :)))
Soran+1 yılOki tekrsr tsk ettim iyi aksamlar
Gizli Üye(36-45)+1 yılarkadaşım bizimkiler okumaya yurt dışına gider, sen türkiye'ye gelmeyi düşünüyorsun :D şaşırdın mı sen kız? bırak yazık etme kendine de geleceğine de.
04 Yorumla
Soran+1 yıl:D nie öyle diosn bea
Cevap sahibi+1 yılbu kadar adam gelme diyorsak bir bildiğimiz vardır :D
Soran+1 yılIstenmiorum galiba istenmedigm yere gelmem bende be relax olun ;D
Cevap sahibi+1 yılhayatını karartma :D
bir dışarı da okumaya uğraşıyoruz sen gelmeye be kizim
00 Yorumla
+1 yılDışarida oku iş icin buraya gel paraya para demezsin
04 Yorumla
Soran+1 yılHmm ne işi mesela hangi meslek?
- +1 yıl
Sağlık olur bak insan oldukca o var uçakla teknolajiyle ilgili bisey olabilir ilerliycek cunku
Soran+1 yılHmmm evtt cok saol canım :))
- +1 yıl
Rica ederim
Eğer geleceksen okuyacagin okul kesinlikle iyi kaliteli bir üniversite olsun. Yoksa herşeyden hevesin kaçar
04 Yorumla
Soran+1 yılPeki sagolun.. kaliteli üniversiteler hangileridir acaba pek bir bilgim yok maalesef
Soran+1 yılTesekkür ederim:)
Tavsiyem; orada okuyun, buraya yazın tatile gelin. Daha iyi ;)
03 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Soran+1 yılBakalim:) haber edin
+1 yılherkes turkıyeden ıkmaya calısıyo sen turkıye dıon aklın varsa gelme yasancak yer degil
02 Yorumla
Soran+1 yılDegerini bilin be
- +1 yıl
neyının degerını bılcen ya yasancak yer degıl dıyom degerını bılın dıyo ben saten yurtdısındayım ordan kactım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiz yurtdışına kaçmaya bakıyoruz. Sen buraya gelmeye bakıyorsun :)
03 Yorumla
Soran+1 yılGit de gör ebeni sanane ya bktim artk bu laftan benim hayatim nerde okumak istersem okurum alla alla ya
Cevap sahibi+1 yılAtarlı kezban vol 714561
Soran+1 yılBise bildgni sanan hanzo
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende yurtdisindan gidip İstanbul'da okumayi düsünüyorum, güzel bir soru
05 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Cevap sahibi+1 yılNerde yasiyorsun?
Soran+1 yılIsvicre ya sen?
Cevap sahibi+1 yılBende :-)
Cevap sahibi+1 yılIsch jetzt zwar scho 3 mönet her.. Aber hesch scho ahfange lerne für yös? :-)
bak okuyacağın üniversite AKTS uluslararası uyumluluğunu araştır bazı okullarda var bazısında yok
06 Yorumla
Soran+1 yılTesekkür ederim bilgi icin tam olrk nedir bu AKTS?
Soran+1 yılBak bunu bilmiyodum cok tskrler acaba aklinda var mi bir kac AKTSli uni
Soran+1 yılSaol:))))
sistem çok kötü bir kaç uni dışında gelme tavsiye etmem
03 Yorumla
Soran+1 yılO uniler hangileri
Soran+1 yılPekii:)))))
Bilkente ya da koça git ozelde gerisi hikaye devlet olarak odtü ya da itü ya da bogazici
01 Yorumla
Soran+1 yılHmmmmm pekii
+1 yılPeki buraya çeken etken ne seni çoğu dış ülkede okuyum diye can atar sen buraya gelmiyorsun:)
04 Yorumla
Soran+1 yılValla nerden baslasam ki:) oraya ceken etken benk orada insanlarin hayat dolu olmasi rahatliga aliskin olmamasi. Ya sonucta kendi ülkem kendi vatanim kendi dilim.. ezan sesi bile yeter.. burada insanlar cok soguk. Robot gibisin burada desem yeridir. Sana karsi önyargililar göstermeselerde hissettiriolar bunu. Sinifimda mesela öyle herkes seninle samimi degl cana yakin degil.. ben az soleyim sen cok anla ole iste
- +1 yıl
Monoton bir hayatları var sanırım. O zaman sececegin yer çok önemli İstanbul Ankara demişsin ama başka yerlerde var aslında daha çabuk alınacağını yerler
Soran+1 yılHmm nereler
- +1 yıl
Muğla Antalya felan
+1 yılgel iki günde kendini yatakta bulursun benden demesi
05 Yorumla
Soran+1 yılGereksiz yorumlarini kendine sakla bence. Her insanin belli bir seviyesi var öyls iki güne kendini yataklara attirmayacak
- +1 yıl
özürlü senin istekli olup olmamndan bahsetmedim bizdeki üniverstedeki gerkeklerin finallerden vizelerden çok düşündüğü şeyi söyledim. yani onlar seni atmak ister sen gidersin demedim. 3 gıdamlık beynin olmasaydı anlardın. sen gelme valla bak orda kal ülke gençliği zaten yerlerde yatıyo beyin olarak bide gelip bu puanı dahada düşürme. götenburgta yaşamaya devamm mayk mucksss
Soran+1 yılSenin gbi mallar oldukca ülke gencliginin halinin yerlerde olmasi haayret edilesi bir durum degil acikcasi. Sasirmadim. Kendini bir doktra falan göster nasil insan olablrm diye. Hayd rast gele
- +1 yıl
işte diyorum ya bu haldeyken bide sen gelip bizim puanı daha da düşürme :( ben kaçar arjen robene görürsen selam söyle germany de
Soran+1 yılHaha neyse cocukluguna vuruyorum haydi canım güle güle kib
Eğer iyi bir kariyer istiyorsan gelmeni istemem çünkü orda üniversite yi bitirip iş imkanı bulamazsan bile turkiyede rahat iş bulursun neden olsa yurt dışında okunuşsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende ayni seyi yapmayi düsünüyorum. Almanyada yasiyorsan ve İstanbul'da okumak istersen orda Türk alman üniversitesi var. Bayagi iyi bir üniversiteymis.
013 Yorumla
Soran+1 yılSagol canim bilgi icin. Ben isvicredenim ama almancam var. Baska bir bilgin var mi sen nasil yapcan bu Trde okuma isini?
Cevap sahibi+1 yılBüyük bir ihtimal önce bir sene burada okuyup öyle gecis yapacagim. ya da yazdan sonra YÖS'ye girip öyle üni tutturmaya calisacagim.
Ama yurtdisindan geldigimiz icin dahada avantajliyiz
Soran+1 yılAynen canım daha avantajliyiz. Evet YÖS sinaviyla gidebiliyorsun zaten. Was willst du dort studieren?
Cevap sahibi+1 yılAuch so wie du deutsch auf Lehramt und Mathematik. Oder vielleicht Ingenieurwesen. Aber denk auch daran, wenn du deutsch auf Lehramt studierst und später doch noch nicht in der Türkei Leben möchstest hast du hier nicht so viele Chancen mit deutsch, weil hier nicht so viele Deutschlehrerin gesucht werden.
In welcher Klasse bist du?
Soran+1 yılJa stimmt hast du Recht. Aber ich hab von einer Schüleraustausch zwischen Deutschland und Türkei gehört. Musst halt paar Jahre in der TR studieren und der Rest kann in DE erfolgen. Es sind jedoch bestimmte Unis die Yös annehmen. Ich glaube Freiburg ist eins davon. Nun ja ich mache momentan meine Matur und werde insAllah im Sommer abschliessen, denn nur dann kann ich an der yös prüfunf teilnehmen und dann in der TR studieren.. hoffe das beste für dich:)
Soran+1 yılIsvicre ya sen?
Cevap sahibi+1 yılMatur ist doch das gleiche wie Abitur oder?
Ich mache auch das Abitur und werde ebenfalls diesen Sommer abschließen.
In Ankara kann ich dir Çankaya üniversitesi und Hacettepe empfehlen. Die sollen relativ gut sein. Da ich ankarali bin habe ich mich informiert. Es gibt außerdem eine Messe in Deutschland, wo ich auch war, und zwar kamen viele Universitäten man konnte sich richtig gut informieren.
Soran+1 yılJa ist dasselbe wie Abitur, jedoch mit das was ich mache kann ich später nur an einer Fachhochschule studieren. Für uni musste ich hier noch einen jahr anhängen.. kein bock ehrlich gesagt.
Ja also Ankara kann ich mir i. wie bessee vorstellen wie İstanbul . Weil in İstanbul hats ja ne menge menschen.
Ach das finde ich aber ganz toll, dass in DE so Messen stattgefunden haben. Welche Unis kannst du noch mir empfehlen? Ach ja noch etwas.. wie tust dich auf die yös vorbereiten?
Cevap sahibi+1 yılAlso für die YÖS Prüfung habe ich noch garnicht angefangen zu lernen, da ich erstmal für meine Abi-prüfungen lernen muss. Jedoch bin ich mir nicht sicher ob ich an der YÖS Prüfung teilnehmen muss, weil einige unis
Cevap sahibi+1 yılSorry zu früh abgeschickt :)
Also einige Unis meinten dass ich mich nur mit meinem Abi Zeugnis sozusagen bewerben kann.
Cevap sahibi+1 yılAnkara üniversitesi und Baskent üniversitesi habe ich mich noch informiert. Sollen auch wohl gut sein
Soran+1 yılAchsoo das sollst du mal genau abklären.. :)) frag mal * besten gleich bei jeweiligen Unis nach:))
Cevap sahibi+1 yılAynen dass muss ich aufjedenfall machen :)
+1 yılkoskaca bir tayyip bekliyor seni gelme yahu ne işin var orda oku
05 Yorumla
Soran+1 yılYahu tayyiple alip veremesmdiginiz ne. 10 sene önceki TR ile simdikinde fark var sayesinde
- +1 yıl
:) ah canım benim
Soran+1 yılYa ne alaka
- +1 yıl
+1 yılburada eğitim cok zor ayak uyduramassin. Bence hiç gelme.
zaten her sene eğitim sistemi değişiyor00 Yorumlaturkeyde unuversiteler çok guzel vede kolay istersen sana bu konuda yartımcı olurum
01 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul ve Ankara istiorum ben. Yardim edebilecegniz konular nelerdir
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende türkiyde üni okuycam senye hangi bölüm istiyorsun?
03 Yorumla
Soran+1 yılIlahiyat almanca veya okul öncesi ögrtmnl. Ya sen?
Cevap sahibi+1 yıltip istiomda bakalim yöss sinavi gecersem gircem gecmesem baska bölüme artik :/
Soran+1 yılHayirlisii canim
Bnde yurtdsndan glicem peki yös snavinami gircenn?
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet aynem ama daha baslamadim calismaya
Soran+1 yılEh isteeee :)))) sen ne dusunuosun
Soran+1 yılAnkaraya git :))) konyada guzel bence ama avrupadan giden icim belki Ankara daha iyi bu secenekler arasinda:)
Soran+1 yılHmmm o zaman insAllah gönlünce olur canim:))
Sakın gelme biz nasıl kaçalım diye düşünüyoruz.
00 Yorumla
+1 yılsana tavsiyem: GERI DÖN
03 Yorumla
Soran+1 yılNereye döneyim?
- +1 yıl
Hangi ulkedeysen oraya. Turkiyede okul okunmaz, hele bu zamanda hic okunmaz
Soran+1 yılHmm nie
Gelme ben kaçma yolu arıyorum :D
00 Yorumla
+1 yılGel birlikte gidelim :D ich habs auch vor
01 Yorumla
Soran+1 yılUyar bana ;D gidelimmmm
+1 yılNe işin var burada gelme :)
01 Yorumla
Soran+1 yılTmmm be
En Son tercihin olmalı başka yermı kalmadı!
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYurtdisinda nerde kaliyorsun?
00 Yorumla
+1 yılGelde görde anlatsamda anlamazsın.
00 Yorumla
+1 yılatın olur herkes senle ilgilenir
00 YorumlaWarum bist du so schlau? 😂
022 Yorumla
Soran+1 yılHaha weil ich cool bin
Soran+1 yılHaha wieso meinst du das jetzt?:)
Soran+1 yılSag doch 😄 aus der schweiz nd du
Soran+1 yılHahha jaa aber da ich mich verstecke kannst mich need kontaktieren hahahaaaa aber weshalb hast du jetzt das mit "warum bist du so schlau" geschrieben?:D
Soran+1 yılJa du
Soran+1 yılHahaha voll der schlaue
Soran+1 yıl5 :D
Soran+1 yılHeb mal deine fresse 😄
Soran+1 yılWas ist denn mit dir? Willst du auch in der TR studieren
Biraz zorluk çekersin zamanla alışırsın
00 YorumlaGelme gelme :))
01 Yorumla- +1 yıl
:D .
Aksiyon macera
10 YorumlaBence hiç gelme : D
00 Yorumla
+1 yılEskişehir'e gel
02 Yorumla
Soran+1 yılBakalim:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılturkiye de nerelisin
06 Yorumla
Soran+1 yılKayseri
Cevap sahibi+1 yılhemserimsin hemde guzel
kayseri erciyes de guzel
Soran+1 yılGuzelde kayseride okumak istemiorum acikcasi
Cevap sahibi+1 yılo zaman odtu Ankara
Soran+1 yıl:))) hayrlisi bağlımm
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnkara
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar