Güncellemeler
+1 yıl
Mantıklı cevap bekliyorum soruma cevap yazın soru sormayın meraklarinizi gidermek için, aile ailemle görüşmek istiyor sanırsın çocuğum ben ailemle gorusmuyorum ki 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Senin kimliğini ona atsanda hiç bir bok. Olmaz merak etme öyle dolandiricilik bitti artık eskidendi biz hep atiyoz sektorumuzde bunu gerektiriyo
Hangi sektör bunu gerektiriyor? Onun derdi suç işlemiş miyim ona bakmak olsa adlı sicilime bakmak yeterli !!!
Bazen kimlik atman gerek ben nakliye sektöründeyim kimlik ehliyet hepsini atıyorum 15 yildirda hiç bir şey olmadı sen ona kimliğini at gebete sorgusu yaptiraxaktirtir cunki yolda bizide ceviriyolar böyle kimlik le yapiyolar
Yani kimlikle sana hiç bir zarar veremez öyle olduktan sonra memlet karışır e devlet şifreni verme yeter
Anlatamıyorum sanırım bunun için benim e devletimi onun gözünün önünde açıp adli sicil kaydimi göstermek yeterli !!! Hanımefendinin kocası yurtdışında çalışıyor üstüme şirket vs kurmayacagi garantisi + çocuğu yok belki yalan söylüyor dolandırıcı atmiycam hicbirsey köle arıyor kendine üsten bakıyor konuşma tarzından bunu anladım ben !!
Aslında kalbinin isinmadigi biriyle zaten calisamazsin ona kalbin en baştan isinmamis senin
Bir çocuğu bir kendi var evde iş yokmuş ama çalışan arıyor köle gibi üstten üsten konusuyor hizmetci gözüyle bakıyor bana abla gibi davranacak aile gibi görecek arladasim calisiyir onu kızları gibi görüyor çalıştığı aile bu bayan öyle değil belli konusmasindan ne isterse onu yapacaksın benim haklarima saygısı yok kimlik at !
Şimdi öncelikle şöyle soyliyim bazen fedakarlık yapmak zorunda kalır insan yaşamak için buna mecburdur karşısındaki insan ne kadar narsist olursa olsun ihtiyaçlı olan bensem bazen yutkunmak zorunda kalırım bir şeyleri haklarıma tabiki saygılı olunmasını beklerim fakat inan bazen öyle olmuyo işte bencil pislik insan çok hayatta ben onun için kimsenin yanında çalışmıyorum ışsiz kaldım hurda topladım sattım Gine işci olmadım şimdi kendime tır aldım kimsenin güdümünde değilim ama inan bazen mecbursun yaşamak için gururunu ayaklar altına almaya
Ne alaka okuyorum ben aynı zamanda hanımefendi tsnimsm etmem kimligimi vs hicbirsey atmiycam yok öyle bir dünya
Nasıl isterseniz ben fikrimi sundum
Ben kimliğimi atıyım mi diye sormadım soruyu iyi okuyup cvp verirseniz sevinirim
Kalbine ve aklına yatmiyorsa fikrine ve vicdanına tersse orada calisma
Cslismiycam zaten 2 kişi çalıştırmış 1 er hafta çıkarmış birde anlatıyor bana.
Demekki huysuz biriymiş boş ver
Neden yatılı arıyorsun hep
Aldığım parayı kiraya verip aç kalmayı düşünmüyorum 🤣
Ayrıca daha önceki çalıştığım abi hicbirsey yapmadı ailemden korkuyordu birazda sanırım. Sorumu okuyup cvp verirseniz sevinirim
Daha güzel şeyler planlayabilirsin kendin için, onun yerine normal bir is ya da meslek tercih ederek ev arkadaşıyla kıranı paylasirsin
şu an durum bunu gerektiriyor sana bunu sormadım ki ben yatılı işte çalışiyim çalışmayım diye
Gerçekten güvenilmez aynı çatı altında, tanımadığın biriyle
Daha önceki 40 ti ben 20 hicbirsey olmadı? Dağ başı değil güvenlikli siteydi herkes bir değil 🤣
Ben de 40 yaşımdayım ve bugüne kadar çok bayan ev arkadaşım oldu, hiç birii de bir gün şikayetçi olmadi, hepsiyle de gayet duygusal ayrıldık, ama yatılı çalışan bayan arayan erkek ne düşünür bilemiyorum
Bilmiyorum sapik olan vardır illaki ama işte başka carem yok kimliğimi mi atıyım tanımadığım etmediğim kadına?
Yani onun yerine ev arkadaşı olarak kirayı paylaşacağınız birini bul, normal işlerde çalış, daha mantıklı bence
Anlama sorunu mu var ya da soruyu mu okumadin anlamadim?
Cebimde 50₺ m var !!! Dediğini yapmiycam okuyorum ben aynı zamanda !!!