TYT MATEMATİK 20 YAPMAM İCİN NELER YAPMAM LAZIM?

Arkadaşlar selam, ben dil öğrencisiyim. Türkçem 37-38, sosyal 18, matematik 4 ve fen 15 civarında yapıyorum. Ama matematik kasmam gerekiyor ama nasıl çalışılır bilmiyorum bana yardım edebilecek bir kişi var mı ne yapmam gerekiyor yönlendirme istiyorum. 🤍
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ÇALIŞMAN LAZIM demeyin biliyorum ama nasıl bunu deyin bana nasıl çalışmam lazım onu anlatin plss
TYT MATEMATİK 20 YAPMAM İCİN NELER YAPMAM LAZIM?
Cevapla