Bölümümde sessiz bir kız var utangaç mı bizi mi sevmiyorr?

Sessiz bi kız var gerekmedikçe kimseyle konuşmaz kimseyle takılmaz , gelir dersi dinler ve hızlıca gider. Buğün kendini yalnız hissetmesin diye yanımıza çağırdım reddetti önceden de çağırmmıştım yine reddetmişti ben utandığı için reddetti sanmıştım ama ikinci de olumsuz olunxa acaba bizi mi sevmiyor düşüncesi geldi. Sizce utangaç mı yoksa bilerek yalnız kalmak istiyor
Bölümümde sessiz bir kız var utangaç mı bizi mi sevmiyorr?
Cevapla