Iyi bir sıralama yapmak eşit agirlikta mı, sayısalda mı daha kolay?

Tyt 30-40larda. Ayt yok. geometrim iyi sadece. Lisede kimya fizikle aram hic iyi olmadı. Konularla alakali en ufak fikrim yok. O yuzden esit agirliktan mi hazirlansam diye dusunuyorum. Sözel hafizam iyidir. Ve yazarak calismayi seviyorum daha çok. Ama edebiyat tarih cografyayi hic görmediğim icin tereddütteyim. Esit agirlikta 60-70k yapabilir miyim sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Mezunum bu arada
Iyi bir sıralama yapmak eşit agirlikta mı, sayısalda mı daha kolay?
Cevapla