Üniversite Okuyup Polis Olacağım 2 Yillik mi 4 Yillik mi Tercih Etmeliyim?
2 Yıllık
4 Yıllık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, 4 yıllık okursanız bence daha sağlam olur yani atanma şansınız artar diye düşünüyorum. 2 yıllığa göre daha kalifiye bir personel gözüyle bakarlar. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
4Cevap
Ben olsam 2 yıllık okuyup hemen atanır sonra 4 yilliga tamamlardim boşu boşuna 2 yıl maaş almadan okumaktan iyidir
2 yıllık yetmez mi?
2 Yıllık Yeterli Ama Mesela 10 Bin Kişi Alim Olacaksa Bunun 2500 ü 2 Yıllık 7500 ü 4 Yıllık Gibi Düşün.
2 Yıllık Mezunlar Meslek İçi Amirlik Sınavına Giremiyor Yani Ömür Boyu Polis Memuru Olarak Kalıyor.
4 Yıllık Mezunlar Meslek İçi Amirlik Sınavına girebiliyor Ve Rütbeli Olabiliyor.
Polislik tyt ile almıyo mu 2 yıllık değil mi yani
PMYO - TYT Yatılı 2 Yıllık
POMEM - KPSS 2 Yıllık Veya 4 Yıllık Üniversite Mezunları İçin.
PAEM - 4 Yıllık Üniversite Mezunları İçin
Lisans oku bende öyle yapcam polislige girecem
Hangisine gücünüz ve siyeğiniz varsa o olsun
4 Yıllık
2 yıllık oku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?