Bı aile dostumuzun marketinde çalışıyorum ama kaçak gelen mallar var bunun için vergi odemiyorlar ve toptancılarının filanda milyonluk kaçak iş yaptığını öğrendim kendimi çok rahatsız hissediyorum bende devletten çalıyormuşum gibi ama korkutugum iki şey var
1-abimin başını yakmak
2-soncuta bende bir aydır o ürünlerden satmak zorunda kaldığım için sicilime işlemesi ve ilerde iş bulamamak
Gerçekten çok rahatsızım ama korkuyorum da ne yapmam lazım
1-abimin başını yakmak
2-soncuta bende bir aydır o ürünlerden satmak zorunda kaldığım için sicilime işlemesi ve ilerde iş bulamamak
Gerçekten çok rahatsızım ama korkuyorum da ne yapmam lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer