İş yerimi İhbar etmek istiyorum vicdanen rahatsızım ama korkuyorum da?

Bı aile dostumuzun marketinde çalışıyorum ama kaçak gelen mallar var bunun için vergi odemiyorlar ve toptancılarının filanda milyonluk kaçak iş yaptığını öğrendim kendimi çok rahatsız hissediyorum bende devletten çalıyormuşum gibi ama korkutugum iki şey var
1-abimin başını yakmak
2-soncuta bende bir aydır o ürünlerden satmak zorunda kaldığım için sicilime işlemesi ve ilerde iş bulamamak
Gerçekten çok rahatsızım ama korkuyorum da ne yapmam lazım
İş yerimi İhbar etmek istiyorum vicdanen rahatsızım ama korkuyorum da?
Cevapla