Yks de puan kesilmesi cok etkiler mi? Sıralamayı cok aşağı ceker mi?

Ben bu sene bir bolume yerlestim ama sinava tekrar girmek istiyorum. Zaten puanim cok yüksek degildi. 40 puan kadar veriyordu simdi 20 ye düşecek. Bu sene de biraz düşük oldugu icin siralamami biraz cekmisti aşağı ve bu sene cok yigilma vardi galiba ondan da kaynaklı bilemiyorum. Kırık puanla sinava hazirlanip, girmeme deger mi sizce? Cok geriye atar mı?

Yks de puan kesilmesi cok etkiler mi? Sıralamayı cok aşağı ceker mi?
Cevapla