Arkadaşlar merhaba Jeoloji mühendisiyim ama iş bulamadım kendi mesleğimde sorum garsonluk mu iyi yoksa şok markette mi çalışayım?

Garsonluk mu Şok markette kasiyerlik mi iyi hangisinde çalışsam benim için iyi olur

Arkadaşlar merhaba Jeoloji mühendisiyim ama iş bulamadım kendi mesleğimde sorum garsonluk mu iyi yoksa şok markette mi çalışayım?
Cevapla