Sizce açıktan okuyarak nerelere kadar gelebilirim ya da tekrar okumalı mıyım?

Ben 2 kere 9. Sınıfta kaldım şimdi de aklım başıma geldi açıktan okuyup deli gibi çalışmak istiyorum ama yapamam diye korkuyorum sizce açıktan okuyarak nerelere kadar gelebilirim ya da tekrar okumalımıyım
Sizce açıktan okuyarak nerelere kadar gelebilirim ya da tekrar okumalı mıyım?
Cevapla